Turboklok installeren
-
ico9-3
- Donateur (4x)

Turboklok installeren
Vraagje. Ik zou in mijn lpt cabrio, een turboklok willen installeren. Ik heb een origineel turboklokje, die ben ik van plan te monteren in de oude teller. Maar waar haal ik de vacuum vandaan?
-
silvandam
- Donateur (3x)

Re: Turboklok installeren
De turbodrukmeter van mijn cabrio stopte ermee toen een vacuümslangetje op het inlaatspruitstuk was losgeschoten. Mijn gok zou dus zijn het inlaatspruitstuk.
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Uit het inlaatspruitstuk.
Met een T verbinden aan een al aanwezig slangetje, die naar de vacuumpot rechts in het spatbord bijvoorbeeld.
Met een T verbinden aan een al aanwezig slangetje, die naar de vacuumpot rechts in het spatbord bijvoorbeeld.
-
ico9-3
- Donateur (4x)

Dank!!
Het is gelukt! Alleen heb ik denk ik mijn toerenteller/kmteller kabel gemolesteerd…
Plastiek is afgekraakt. Wit op de foto…
Iemand anders die dit ooit heeft voorgehad? Kan ik dit vermaken, of wordt het een nieuwe.
Trouwens. Moet dat ijzerenstangetje draaien?
Het is gelukt! Alleen heb ik denk ik mijn toerenteller/kmteller kabel gemolesteerd…
Plastiek is afgekraakt. Wit op de foto…

Iemand anders die dit ooit heeft voorgehad? Kan ik dit vermaken, of wordt het een nieuwe.
Trouwens. Moet dat ijzerenstangetje draaien?
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Is de kmteller kabel, die draait goed rond ja. Het connectortje is in 3dprintland wel te vinden. (Modern classic Saab heeft hem sowieso)
-
ico9-3
- Donateur (4x)

Heb hem zr voorlopig zo ingestoken. Alles werkt… kan dat kwaad?