Groot licht werkt niet. Hulp gevraagd
Geplaatst: za 08 jun, 2024 17:45
Dag,
M’n classic van ‘92 is afgekeurd op de Belgische keuring owv het niet functioneren van de grootlichten.
Ik heb het volgende al uitgesloten:
Rode relais gewisseld uit een andere Saab
De pinker unit uitgebouwd en gewisseld met een werkende uit een andere classic
Alle fiches, stekkers gereinigd met koper borstel en contactspray.
Niks helpt!
Ik krijg de grootlichten enkel aan de praat wanneer ik het contact opzet, de lichtschakelaar volledig aan en dan ga ik wat liggen wrikken/inpluggen/uitpluggen in millimeters op en af met de rode lichtrelais. Aan de pinkerhendel ben ik dan niet aangekomen!
Heeft iemand nog tips want binnen 2 weken moet er herkeurd worden.
Dank bij voorbaat.
Ruud
M’n classic van ‘92 is afgekeurd op de Belgische keuring owv het niet functioneren van de grootlichten.
Ik heb het volgende al uitgesloten:
Rode relais gewisseld uit een andere Saab
De pinker unit uitgebouwd en gewisseld met een werkende uit een andere classic
Alle fiches, stekkers gereinigd met koper borstel en contactspray.
Niks helpt!
Ik krijg de grootlichten enkel aan de praat wanneer ik het contact opzet, de lichtschakelaar volledig aan en dan ga ik wat liggen wrikken/inpluggen/uitpluggen in millimeters op en af met de rode lichtrelais. Aan de pinkerhendel ben ik dan niet aangekomen!
Heeft iemand nog tips want binnen 2 weken moet er herkeurd worden.
Dank bij voorbaat.
Ruud
