Pagina 1 van 1

Wie weet wat dit is?

Geplaatst: zo 01 okt, 2023 21:33
door specialedition1983
Wie weet wat deze twee kleine roostertjes links en rechts van de asbak zijn?
[url=https://postimg.cc/9RSCpdZN][img]https://i.postimg.cc/9RSCpdZN/IMG-0588.jpg[/img][/url]

Re: Wie weet wat dit is?

Geplaatst: zo 01 okt, 2023 21:49
door vel0city
Niet origineel in ieder geval.

Als je de asbak eruit haalt en dan met vier Torx boutjes en een doppie 13 het asbakframe demonteerd, kan je er dan wat achter zien?

Re: Wie weet wat dit is?

Geplaatst: zo 01 okt, 2023 21:57
door limburg
(ultrasoon) sensoren van aftermarket alarm, lijkt me.

Re: Wie weet wat dit is?

Geplaatst: zo 01 okt, 2023 21:58
door Funky Dude
Afbeelding
(Even de foto zichtbaar gemaakt met de juiste link)

Re: Wie weet wat dit is?

Geplaatst: zo 01 okt, 2023 22:03
door specialedition1983
Zal eens kijken achter de asbak. En dank voor het zichtbaar maken van de foto (moet toch eens uitzoeken wat de juiste link is)

Re: Wie weet wat dit is?

Geplaatst: zo 01 okt, 2023 22:14
door Funky Dude
groot: "Directe Link" (daarna de fotoknop vh forum gebruiken) of "Hotlink voor fora" (direct klaar)
klein/thumbnail: Minatuurafbeelding voor fora (direct klaar)

Re: Wie weet wat dit is?

Geplaatst: ma 02 okt, 2023 11:13
door Ewout
limburg schreef:
zo 01 okt, 2023 21:57
(ultrasoon) sensoren van aftermarket alarm, lijkt me.
Inderdaad. Ik heb ze ook op die plek zitten. Alarm ingebouwd via of door ASM Amsterdam.

Re: Wie weet wat dit is?

Geplaatst: ma 02 okt, 2023 12:33
door 1001760
Mooie Clarion daaronder :D

Re: Wie weet wat dit is?

Geplaatst: ma 02 okt, 2023 14:07
door Sonab
Belgische achteruitrijdsensoren... :-P+

Re: Wie weet wat dit is?

Geplaatst: ma 02 okt, 2023 14:33
door specialedition1983
Die Clarion heb ik samen met de originele radio op de NatSaab gekocht. Mis alleen de kabel tussen radio en equalizer

Re: Wie weet wat dit is?

Geplaatst: ma 02 okt, 2023 15:01
door verde900
Ewout schreef:
ma 02 okt, 2023 11:13
Inderdaad. Ik heb ze ook op die plek zitten. Alarm ingebouwd via of door ASM Amsterdam.
Klopt idd

Re: Wie weet wat dit is?

Geplaatst: do 05 okt, 2023 20:32
door specialedition1983
Alarm dus. En niet origineel. Misschien op termijn eens vervangen. Dank voor de reacties

Re: Wie weet wat dit is?

Geplaatst: do 05 okt, 2023 21:47
door Hannes
Sensoren voor het alarm inderdaad. Niet OEM wel veel "origineel NL" gemonteerd door de leverende dealers. Mijn '93 900s had/heeft ze ook.

Re: Wie weet wat dit is?

Geplaatst: zo 14 jul, 2024 14:55
door specialedition1983
Vandaag viel me dit op:


Afbeelding


Afbeelding

Hier zit een sleutelgat achter. De sleutel van het contactslot past niet. Zou dit bij de alarminstallatie horen?