Na het vervangen van mijn instrumentenpaneel wil ik het dashboard voor het instrumentenpaneel weer terugplaatsen. Ik zie niet hoe de ventilatieslang links over (in?) het ventilatieroosteraansluiting past. Ik kan wel zien dat het ooit is geniet maar ik krijg de 2 stukken uberhaupt niet aan elkaar gekoppeld.
Weet iemand hoe het moet zitten of hoe het best weer een aansluiting te maken?
Bij voorbaat dank!
Ventilatie slang aansluiting aan dashboard
-
phthalaat
- Geregistreerd lid
Re: Ventilatie slang aansluiting aan dashboard
Er hoort een plastic verloopstuk van de kartonnen slang richting het ventilatierooster te gaan. Om dit weer in elkaar te drukken is inderdaad een behoorlijk gedoe. Ik heb zelf een nieuw stuk slang gebruikt dat het kartonnenslang ding wat langer maakte. Het plastic verloop druk ik alvast in het ventilatierooster en de nieuwe slang moet je dan in het plastic verloop zien te drukken vanuit het speakergat.
-
jlampe
- Donateur

Re: Ventilatie slang aansluiting aan dashboard
Dank voor je antwoord. Het gaat mij met name over dat plastic verloopstuk dat in het ventilatierooster gaat. Het lijkt exact dezelfde omtrek te hebben zodat ik het er niet overheen of in kan schuiven (zat het er origineel overheen?). Daarnaast zit er ook totaal geen rek in. Ik zat wellicht aan verwarmen te denken van het verloopstuk maar ben er niet zeker van of dat het beter maakt.