Het is een zweedse auto die in 2009 geimporteerd is in NL. De kilometerstand is 93.000 km. Bij de auto zitten de oude bilprovning papieren, waaruit blijkt dat er in 1999 27.000 km op de teller stond en vanaf 2004 tot 2009 de stand van 58.000 naar 78.000 is opgelopen.
Ik denk dat het een bedrijfswagen is geweest of zo die lang heeft binnen gestaan.
de laatste jaren heeft de auto in Zweden buiten gestaan, net als in NL en er is dus oppervakkige roest aan de onderkant en de deuren.
dat gaat nog verholpen worden
Er zit geen stuurbekrachtiging op en de enige electronika is de ontsteking en de verlichting
http://www.flickr.com/photos/71201817@N02/6443291175/
http://www.flickr.com/photos/71201817@N02/6438474209/
http://www.flickr.com/photos/71201817@N02/6438405653/
http://www.flickr.com/photos/71201817@N02/6438451409/inmiddels gedaan: drie hoofdsteunen gemonteerd,
nieuwe wielen en banden, schokbrekers, uitlaat, kachelkraan, klein laswerk
A.s. maandag gaat er een gas injectie installatie in bij AGS in Zeist



