Louvre montageset, het maken van een betere oplossing
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Re: Louvre montageset, het maken van een betere oplossing
Ik gebruik ook geen kit bij die versie die onder het raamrubber schuift. Gaat al een paar jaar goed zo...
-
De Roest
- Geregistreerd lid
-
De Roest
- Geregistreerd lid
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Dank! Ben wel benieuwd.
-
De Roest
- Geregistreerd lid
Inmiddels verzendbewijs ontvangen. Ik ben benieuwd. Zou betekenen dat er een oplossing is gevonden voor montage uitdagingen louvres.
-
De Roest
- Geregistreerd lid
Pakket keurig geleverd.
Mooie complete set aan bevestigingsmateriaal. Daarbij passen ontvangen onderdelen ook prima op oud bevestigingsmateriaal dat wel voorhanden was. Dat betekent dat het echt maatwerk is.
55 euro voor onderdelen
15 voor verzending
Betaald via PayPal als een vriend (dat is dus gokken nu PayPal je niet verzekerd)
Missie geslaagd!
Complete set, geen tape meer nodig. Kunt dus continu bepalen of je met of zonder Louvre gaat rijden.

Mooie complete set aan bevestigingsmateriaal. Daarbij passen ontvangen onderdelen ook prima op oud bevestigingsmateriaal dat wel voorhanden was. Dat betekent dat het echt maatwerk is.
55 euro voor onderdelen
15 voor verzending
Betaald via PayPal als een vriend (dat is dus gokken nu PayPal je niet verzekerd)
Missie geslaagd!
Complete set, geen tape meer nodig. Kunt dus continu bepalen of je met of zonder Louvre gaat rijden.

-
Raggare
- Geregistreerd lid
Dat ziet er heel anders uit dan het originele Saab setje wat ik net heb verkocht.
-
De Roest
- Geregistreerd lid
Andere Louvre? Ik zie dat de draaiknoppen van de 3d print 1 op 1 overeenkomen met wat ik op mijn set heb zitten. Dat is kunststof. Op de set die ik nu heb liggen zitten ook nog enkele ijzeren materialen. De Duitser riep meteen dat dat niet origineel is. Eerlijk gezegd weet ik het ook niet, maar ben volgens mij voor dit geld heel goed geholpenRaggare schreef: ↑za 02 sep, 2023 19:00Dat ziet er heel anders uit dan het originele Saab setje wat ik net heb verkocht.