De 'perfecte autoradio voor een 900 classic' frustratie

1978-1993
jannes
Donateur
Donateur

Bericht door jannes » do 25 dec, 2008 22:23

louisjr schreef:Jannes,

Ik heb hem ook gekocht bij Conrad.
Ik heb geen 900 meer Afbeelding anders was dit hem zeker geworden. En net een Blaupunkt radio / BT kit in de 9000 laten zetten.

Erik_B
Geregistreerd lid

Bericht door Erik_B » vr 26 dec, 2008 10:31

Ik zit zelf aan deze Alpine iDA-X300 te denken, zie
http://www.alpine-europe.com/home/produ ... /ida-x300/

(krijg zo even niet een afbeelding geplaatst)

Speciaal ontworpen voor gebruik met een ipod of andere usb-sticks etc, geen cd-loopwerk meer, (wie gebruikt er tegenwoordig nog cd's), en groene verlichting, dus dat past mooi bij de dashboardverlichting van de 900.

Deze kost zo rond de 150 Euro.

schaafie!!!
Geregistreerd lid

Bericht door schaafie!!! » vr 26 dec, 2008 12:16

De Alpine van Erik-B...

Afbeelding

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » vr 26 dec, 2008 12:22

Oosthoek schreef:Die Clarion kon ik niet vinden op hun website, wel een ander model, weet niet of het zo lekker zal staan in een 900 alleen. Kost vrij weinig overigens (150) en mét bluetooth!
Dilemmaaa...
Deze zag ik laatst in een mooie 900 Classic zitten met groene verlichting. Zag er niet verkeerd uit, vraag forummer "16-klingelidong" maar om zijn ervaringen :wink:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 26 dec, 2008 13:39

schaafie!!! schreef:De Alpine van Erik-B...
Mooi apparaat!!

patje007
Geregistreerd lid

Bericht door patje007 » vr 26 dec, 2008 15:55

deze heb ik nu

Afbeelding

Coby01
Geregistreerd lid

Bericht door Coby01 » vr 26 dec, 2008 16:54

mocht je nog een bt-module zoeken voor de alpine, ik heb er 2 liggen waarvan de bijhoorende radio's zijn gejat uit mijn auto :evil: voor 50 euro mag je er 1 hebben...

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » ma 19 jan, 2009 13:55

Iemand al ervaring met dit model van Alpine CDE-103BT ?

Prijs: 179,-
Heeft/kan: MP3 - USB - BT
Toetsverlichting: blauw, rood, groen, amber

Afbeelding

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 19 jan, 2009 14:00

Tenfour schreef:Deze zag ik laatst in een mooie 900 Classic zitten met groene verlichting. Zag er niet verkeerd uit, vraag forummer "16-klingelidong" maar om zijn ervaringen
Die Clarion had ik ook op de korrel. Heb mijn frontje weer gevonden, dus stel de aanschaf nog even uit, maar deze komt zeker in mijn c900.

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » ma 19 jan, 2009 14:18

Vyv schreef:Iemand al ervaring met dit model van Alpine CDE-103BT ?

Prijs: 179,-
Heeft/kan: MP3 - USB - BT
Toetsverlichting: blauw, rood, groen, amber
Ik heb de aankoop uitgesteld met de gedachte dat er meer typen bluetooth radio's zouden verschijnen voor een betere prijs, en zie hier: mijn geduld wordt beloond :D

Goeie kans dat dit hem voor mij gaat worden, maar duurt nog wel even (tot mei ws) ivm andere prioriteiten.

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » ma 19 jan, 2009 16:28

Ik vraag me eigenlijk af waar ze op bezuinigd hebben bij de 103BT. Kwaliteit vd onderdelen in de versterker misschien? Er zit volgens mij wel een cd-speler in, maar ook BT. Vrij veel functies voor 180 euro. Er moet toch érgens een addertje zitten? Ik kom er niet uit, ook niet via de Alpine website.

Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Doc » ma 19 jan, 2009 16:40

Ik heb ook de Becker (Indianapols PRO), heeft naast de bluetooth tevens navi-functie. Helemaal top moet ik zeggen. Voelt allemaal zeer degelijk aan. Ben er zeer content mee. Met navi-functie wel stukje duurder, maar via E-bay voor goede prijs gevonden.

moprakke
Geregistreerd lid

Bericht door moprakke » ma 19 jan, 2009 16:56

weet iemand of die CDE-103BT een losse of ingebouwde microfoon heeft voor de BT?

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » ma 19 jan, 2009 17:00

Hier staat 'microphone included', waarbij ik aanneem dat het niet ingebouwd is, maar los. Bij de bluetooth unit staat namelijk wel 'built-in'.

http://www.alpine-europe.com/home/produ ... dercontent

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » ma 19 jan, 2009 17:02

En de volgende website geeft ook nog aan: "- Geïntegreerde Bluetooth carkit met externe microfoon. (Parrot chipset)"

http://www.pijlaudio.nl/store/comersus_ ... roduct=710

Plaats reactie