Poedercoaten Deep Dish
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Re: Poedercoaten Deep Dish
Blanke lak op alu gaat altijd fout op den duur, het hecht niet. Best is ongelakt laten en regelmatig bij polijsten. Ik zie ook nieuwere auto's met dezelfde aluvelg problemen, VW-up bijvoorbeeld (https://forum.carclean.com/threads/oxid ... len.19300/).Krizzie schreef: ↑vr 26 mar, 2021 10:56
...De lak begint inmiddels op sommige plekjes los te laten (steenslag en deepdish is een leuke combi) en de randen krijgen wat oxidatie (zijn ook gelakt, dus niet bij te poetsen) ...
Ik zit nu in dubio of ik ze weer laat opknappen of dat ik ga zoeken/investeren in een 17" setje![]()
Ja, probeer eens een setje 17", is weer eens wat anders

-
Vyv
- Moderator + Donateur

Da's maar goed dat smaken verschillen anders reden we allemaal op dezelfde velg 
Edit: ooh wacht, dat doen bijna alle classic rijders al
Edit: ooh wacht, dat doen bijna alle classic rijders al
-
reiernumans
- Donateur (2x)

-
Saapie
- Donateur (2x)

Point taken, haha! Qua velg is het classic volk conservatief
-
Carroda
- Geregistreerd lid
Jeej, ik ben redelijk uniek qua velgkeuze.
. (Gewoon Saab 9000 velgjes)

Mja,.. Ik vind dat veel velgen ook gewoon niet mooi staan onder een 900 classic. Dus dat veelal dezelfde worden gebruikt verbaast mij iig niet.
Mja,.. Ik vind dat veel velgen ook gewoon niet mooi staan onder een 900 classic. Dus dat veelal dezelfde worden gebruikt verbaast mij iig niet.
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Ik vind heel veel velgen mooi staan, vandaar dat ik wat afwissel. Heb ik ook met stuurtjes 
-
Saapie
- Donateur (2x)

Effe foute opmerking; dat heb ik nu met vrouwen..

-
Sonab
- Donateur (4x)

Ik heb gisteren de zomerbanden met de rechte aero's weer onder de red Arrow gezet.
Ik vind het zo prachtig dat ik er bijna een stoeltje bij neerzet om ernaar te kijken.
Het leuke van dingen als velgen, knipperlichten en sturen (ik zou nog wel eens een houten willen in mijn RA) is dat je het naar eigen(!!) believen kunt omwisselen zonder iets onomkeerbaars te doen. Na een tijdje wissel je weer en geniet je weer alsof alles nieuw is
Overigens heb ik deze set vorig jaar (op advies van de spuiter) laten poedercoaten. Er gebeurde precies wat boven beschreven is; t was zo lelijk dat zelfs de spuiter het met me eens was. Hij heeft het op zijn kosten kaalgehaald en alsnog gewoon met lak gespoten.
Ik vind het zo prachtig dat ik er bijna een stoeltje bij neerzet om ernaar te kijken.
Het leuke van dingen als velgen, knipperlichten en sturen (ik zou nog wel eens een houten willen in mijn RA) is dat je het naar eigen(!!) believen kunt omwisselen zonder iets onomkeerbaars te doen. Na een tijdje wissel je weer en geniet je weer alsof alles nieuw is
Overigens heb ik deze set vorig jaar (op advies van de spuiter) laten poedercoaten. Er gebeurde precies wat boven beschreven is; t was zo lelijk dat zelfs de spuiter het met me eens was. Hij heeft het op zijn kosten kaalgehaald en alsnog gewoon met lak gespoten.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Hahahaha
-
Sonab
- Donateur (4x)

En dat klopte dus, heel leuk
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Dan blijkt er dus ineens een forumlid heel dicht in de buurt te wonen.