900 cabrio classic 1986 register
-
max1961
- Geregistreerd lid
Re: 900 cabrio classic 1986 register
Ik heb een 900 cabrio automaat uit de eerste 300 handgemaakte. Ik ben heel erg benieuwd naar een dergelijke lijst. Ik weet, dat er 16 900 Cabrio in Nederland in 1986 geregistreerd zijn.
-
Ewout
- Donateur (5x)

Max, als je lid bent van Facebook kan je de link in mijn onderschrift volgen voor het register. Zit je niet op Facebook dan kan je je aanmelden bij Facebook
of geduldig wachten tot ik de website in de lucht heb.
Omdat ik het register gestart ben en beheer ben ik wel extra benieuwd welk exemplaar je hebt en of deze al in het register staat...!
Omdat ik het register gestart ben en beheer ben ik wel extra benieuwd welk exemplaar je hebt en of deze al in het register staat...!
-
Maus71
- Donateur (3x)

Hoe kom jij aan 16 stuks?max1961 schreef:Ik heb een 900 cabrio automaat uit de eerste 300 handgemaakte. Ik ben heel erg benieuwd naar een dergelijke lijst. Ik weet, dat er 16 900 Cabrio in Nederland in 1986 geregistreerd zijn.
-
Ewout
- Donateur (5x)

Sinds gisteren is het register, behalve op Facebook, ook te vinden op http://www.fabulousflatnose.com. Zie ook mijn onderschrift.
-
sb90
- Geregistreerd lid
Ik vond `m er al netjes uit zien maar het is nog beter geworden. Goed opgezette website, en leuk om te horen (en zien) dat het gelukt is! 
-
Ewout
- Donateur (5x)

De teller staat inmiddels op 79 registraties:
(alle) 3 prototypes
4 pre-productiewagens
1 crash-testwagen
62 van de 379 productiewagens zijn bekend met serienummer en bestaan nog steeds
2 van de 379 productiewagens zijn bekend met serienummer en gedemonteerd
7 van de 379 productiewagens zijn bekend met serienummer maar hun lot niet
Naast de 79 originele flatnose cabriolets hebben we 11 niet-geïdentificeerde flatnose cabrios in het register (geen serienummer bekend) en 14 niet-originele, dus zelfgemaakte of omgebouwde exemplaren.
Mijn favoriet: de witte (!) flatnose cabriolet, die door de fabriek is omgebouwd naar zalmneus en in onderstaande commercial zijn soortgenoten van modeljaar 1987 mocht aanprijzen. De auto is nu in bezit van een vriendelijke Zweed, die het register ook heeft gevonden.
Wie meldt zich met nummer 80?
(alle) 3 prototypes
4 pre-productiewagens
1 crash-testwagen
62 van de 379 productiewagens zijn bekend met serienummer en bestaan nog steeds
2 van de 379 productiewagens zijn bekend met serienummer en gedemonteerd
7 van de 379 productiewagens zijn bekend met serienummer maar hun lot niet
Naast de 79 originele flatnose cabriolets hebben we 11 niet-geïdentificeerde flatnose cabrios in het register (geen serienummer bekend) en 14 niet-originele, dus zelfgemaakte of omgebouwde exemplaren.
Mijn favoriet: de witte (!) flatnose cabriolet, die door de fabriek is omgebouwd naar zalmneus en in onderstaande commercial zijn soortgenoten van modeljaar 1987 mocht aanprijzen. De auto is nu in bezit van een vriendelijke Zweed, die het register ook heeft gevonden.
Wie meldt zich met nummer 80?
-
Ewout
- Donateur (5x)

Het register is intussen anders opgezet, waarbij vanmorgen net nummer 80, maar dan conform de nieuwe telling (namelijk de tachtigste reguliere productiewagen), is aangemeld:
http://fabulousflatnose.com/register/attachment/024729/
Mocht je een nieuwe aanmelding hebben voor het register, dan graag via info@fabulousflatnose.com. Dank bij voorbaat...!
Current statistics of the Fabulous Flatnose Register:
3 prototypes
4 pre-production cars
1 crash test car
80 production cars that still exist (out of 379 built)
2 production cars that have been scrapped (ditto)
7 production cars whose fate is unknown (ditto)
Total number of original flatnoses: 97
Plus:
7 unidentified cars
14 non-original cars
http://fabulousflatnose.com/register/attachment/024729/
Mocht je een nieuwe aanmelding hebben voor het register, dan graag via info@fabulousflatnose.com. Dank bij voorbaat...!
Current statistics of the Fabulous Flatnose Register:
3 prototypes
4 pre-production cars
1 crash test car
80 production cars that still exist (out of 379 built)
2 production cars that have been scrapped (ditto)
7 production cars whose fate is unknown (ditto)
Total number of original flatnoses: 97
Plus:
7 unidentified cars
14 non-original cars
-
Maus71
- Donateur (3x)

Mooi, nog een paar en we hebben ze allemaal!
-
Alois
- Geregistreerd lid
-
Ewout
- Donateur (5x)

Vermeldenswaardige update, denk ik: vandaag is de honderdste flatnose cabrio a.k.a. Fabulous Flatnose aan het register toegevoegd, zie: http://fabulousflatnose.com/register/
De honderdste toevoeging is een productiewagen (#083) die in Nederland geregistreerd staat op naam van een forumlid.
De verdeling in het register is als volgt:
3 Prototypes
4 Pre-production cars
1 Crash-test car
83 Production cars – survivors (van 379)
2 Production cars – scrapped (van 379)
7 Production cars – fate unknown (van 379)
De volgende mijlpaal is wat mij betreft 100 geïdentificeerde (d.w.z. chassisnummer geverifieerd) productiewagens. Van de 92 nu geïdentificeerde productiewagens zijn er 57 (van 205) fabrieks-af handgeschakeld geweest, 33 (van 174) automatisch en van twee is mij dat onbekend.
Voor de liefhebber pitch ik hier mijn laatste post over onderstaande intrigerende foto, die ik onlangs vond: http://fabulousflatnose.com/2021/01/21/a-red-mystery/

De honderdste toevoeging is een productiewagen (#083) die in Nederland geregistreerd staat op naam van een forumlid.
De verdeling in het register is als volgt:
3 Prototypes
4 Pre-production cars
1 Crash-test car
83 Production cars – survivors (van 379)
2 Production cars – scrapped (van 379)
7 Production cars – fate unknown (van 379)
De volgende mijlpaal is wat mij betreft 100 geïdentificeerde (d.w.z. chassisnummer geverifieerd) productiewagens. Van de 92 nu geïdentificeerde productiewagens zijn er 57 (van 205) fabrieks-af handgeschakeld geweest, 33 (van 174) automatisch en van twee is mij dat onbekend.
Voor de liefhebber pitch ik hier mijn laatste post over onderstaande intrigerende foto, die ik onlangs vond: http://fabulousflatnose.com/2021/01/21/a-red-mystery/

-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Leuk!
Rood staat de flat nose erg goed.
Rood staat de flat nose erg goed.
-
Marius0404
- Donateur (7x)

Intrigerend