blauw stof in verschillende tinten

1978-1993
Plaats reactie
Tafi
Geregistreerd lid

blauw stof in verschillende tinten

Bericht door Tafi » vr 10 mar, 2023 13:48

Ik ben niet heel erg ingevoerd in verschillende kleurencombi's die mogelijk waren qua interieur/exterieur bij redelijk vroege 900's.
Ik heb zelf een leisteenblauwe 900GL MY1984, met donkergrijs/blauwachtig stoffen interieur (vier dubbelgestikte banen in de lengterichting, eentje overdwars). De bestuurdersstoel is netjes, maar kan beter. Ik heb nu een mooie stoel op het oog waarvan ik de stof wil overzetten (is een passagiersstoel). Op de foto's lijkt het echter net of die stoel een tint lichter is. Heeft iemand een overzicht van interieurkleuren voor mij? Staat ergens ook een kleurcode voor interieur in de auto?

silvandam
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: blauw stof in verschillende tinten

Bericht door silvandam » vr 10 mar, 2023 13:51

Kleurcode interieur staat als het goed is op hetzelfde plaatje als waar de kleurcode van je lak staat. Bij vroege 900's volgens mij rechts in het motorruim. "Trim colour" met daaropvolgend de kleurcode staat op die sticker, als ik mij niet vergis.

Tafi
Geregistreerd lid

Bericht door Tafi » vr 10 mar, 2023 21:13

Dank voor de info! C24 is mijn kleurcodering, c14 is een tint lichter geloof ik. Misschien heeft iemand een folder om dit te bevestigen.

Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Ewout » vr 10 mar, 2023 23:05

Dan heb je een normaal (niet luxe, zoals in de GLE, Turbo en CD) pluche Perzisch-blauw interieur in parallel-motief. Dat is zover ik weet maar in één kleur en materiaalsoort geleverd.

Plaats reactie