9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
-
Kruimel
- Geregistreerd lid
9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
Dat lijkt toch niet te duur gezien bouwjaar/km stand.
Of zie ik iets over het hoofd?
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... parksensor
Of zie ik iets over het hoofd?
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... parksensor
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
helemaal eens. Nette auto en lage kmstand (die ik gezien het interieur ook geloof). Gezien het vermogen denk ik dat er een Hirsch tune op zit. En modeljaar 2007 dus al het nieuwe interieur. Handbediende stoelen vind ik ook een pre... lichter, lager en sneller te bedienen dan elektrischKruimel schreef: ↑di 12 mei, 2026 7:37Dat lijkt toch niet te duur gezien bouwjaar/km stand.
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
Ze zitten 1 week op MP en er is verder over het bedrijf nog niet veel te vinden.
2008 zou toch al de facelift neus moeten hebben?
2008 zou toch al de facelift neus moeten hebben?
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
Ok, onderhoudshistorie aanwezig maar een verkooppunt is toch wel dat veel rubberen delen
door de leeftijd wel op het eind van hun flexibiliteit zijn. Been there done that.
Hopelijk is er voor de testrit een kasseienstrook beschikbaar
Wel een prachtauto natuurlijk en is er al weer een voorruit te krijgen voor het geval dat?
door de leeftijd wel op het eind van hun flexibiliteit zijn. Been there done that.
Hopelijk is er voor de testrit een kasseienstrook beschikbaar
Wel een prachtauto natuurlijk en is er al weer een voorruit te krijgen voor het geval dat?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
klopt, dat viel mij ook al op. Wellicht een late MY2007 die pas in 2008 op kenteken is gezet (om welke reden dan ook)frits 9-3 schreef: ↑di 12 mei, 2026 8:362008 zou toch al de facelift neus moeten hebben?
-
coppe218
- Donateur (3x)

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
Mooie auto en zeker niet duur in deze staat en km stand.. Voor mij zou hij afvallen ivm handgeschakeld.
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
Een dikke maand geleden heb ik nog een nieuwe ruit laten plaatsen in mijn cabrio. Ik had de keuze in mét of zonder regensensor. Is dus geen probleem.ReinO schreef: ↑di 12 mei, 2026 8:36…is er al weer een voorruit te krijgen voor het geval dat?
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
Lijkt op het eerste gezicht een nette cabrio:

-
Orphy
- Donateur (5x)

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
De vooruit van een OG cabrio is volgens mij het probleem, Ng niet.ReinO schreef: ↑di 12 mei, 2026 8:36Ok, onderhoudshistorie aanwezig maar een verkooppunt is toch wel dat veel rubberen delen
door de leeftijd wel op het eind van hun flexibiliteit zijn. Been there done that.
Hopelijk is er voor de testrit een kasseienstrook beschikbaar![]()
Wel een prachtauto natuurlijk en is er al weer een voorruit te krijgen voor het geval dat?