9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Kruimel
Geregistreerd lid
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 30 dec, 2024 22:41
Regio: NL - Provincie Gelderland

9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door Kruimel » di 12 mei, 2026 7:37

Dat lijkt toch niet te duur gezien bouwjaar/km stand.
Of zie ik iets over het hoofd?

https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... parksensor
Saab 9-3 vector cabrio 2005

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur
Berichten: 16977
Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door Style&Co » di 12 mei, 2026 8:07

Kruimel schreef:
di 12 mei, 2026 7:37
Dat lijkt toch niet te duur gezien bouwjaar/km stand.
helemaal eens. Nette auto en lage kmstand (die ik gezien het interieur ook geloof). Gezien het vermogen denk ik dat er een Hirsch tune op zit. En modeljaar 2007 dus al het nieuwe interieur. Handbediende stoelen vind ik ook een pre... lichter, lager en sneller te bedienen dan elektrisch
live your dreams

Gebruikersavatar
frits 9-3
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 617
Lid geworden op: vr 30 sep, 2011 21:11
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door frits 9-3 » di 12 mei, 2026 8:36

Ze zitten 1 week op MP en er is verder over het bedrijf nog niet veel te vinden.

2008 zou toch al de facelift neus moeten hebben?
Laatst gewijzigd door frits 9-3 op di 12 mei, 2026 8:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Van Saab Sport Estate 1.9 TID, Sport Estate 1.9 TTID, V70 D5 Summum, XC60 D3, XC70 D4, XC60 T5 naar XC70 T5 Nordic+ en Saab 9-3 Cabriolet 1.8t Vector (facelift). :O:

Gebruikersavatar
ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 16738
Lid geworden op: di 03 mei, 2011 6:07
Regio: NL - Provincie Flevoland

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door ReinO » di 12 mei, 2026 8:36

Ok, onderhoudshistorie aanwezig maar een verkooppunt is toch wel dat veel rubberen delen
door de leeftijd wel op het eind van hun flexibiliteit zijn. Been there done that.
Hopelijk is er voor de testrit een kasseienstrook beschikbaar :)
Wel een prachtauto natuurlijk en is er al weer een voorruit te krijgen voor het geval dat?
De Moerasruiter uit het Paradijs
900ng TD04, 1.9 bar!18T.
9-5 estate Aero, MY01, 18T.

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur
Berichten: 16977
Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door Style&Co » di 12 mei, 2026 8:45

frits 9-3 schreef:
di 12 mei, 2026 8:36
2008 zou toch al de facelift neus moeten hebben?
klopt, dat viel mij ook al op. Wellicht een late MY2007 die pas in 2008 op kenteken is gezet (om welke reden dan ook)
live your dreams

Gebruikersavatar
coppe218
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 1078
Lid geworden op: ma 21 dec, 2009 15:22
Regio: NL - Provincie Limburg

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door coppe218 » di 12 mei, 2026 14:27

Mooie auto en zeker niet duur in deze staat en km stand.. Voor mij zou hij afvallen ivm handgeschakeld.
Saab 9-3 2.0t Cabrio Vector Aut. Hirsch Stage 1 (195 PK) Espresso Black
Saab 9-3 2.0T SE Cabrio 1998 Hirsch Stage 1 (222 PK) (9 jaar gehad, nu van mijn zoon)
Saab 9-3 2.0t Auto S 1999
Saab 9000 CS 2.0t 1997 (verkocht)

Gebruikersavatar
Ronnes
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 3849
Lid geworden op: ma 01 okt, 2007 21:15
Regio: BE - Antwerpen / Anvers

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door Ronnes » di 12 mei, 2026 18:37

ReinO schreef:
di 12 mei, 2026 8:36
…is er al weer een voorruit te krijgen voor het geval dat?
Een dikke maand geleden heb ik nog een nieuwe ruit laten plaatsen in mijn cabrio. Ik had de keuze in mét of zonder regensensor. Is dus geen probleem.
Saab 96 '61 ('86-98 ~ '11- )
Saab 9-3 Cabrio LPG '05 ('11-)
Saab 93B '58 ('12-)

Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid
Berichten: 13080
Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
Regio: - kies een regio

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door RoelandV » di 12 mei, 2026 20:43

Lijkt op het eerste gezicht een nette cabrio:

Afbeelding
Keep on smiling!

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 6928
Lid geworden op: za 19 jan, 2013 0:42
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door Orphy » di 12 mei, 2026 22:42

ReinO schreef:
di 12 mei, 2026 8:36
Ok, onderhoudshistorie aanwezig maar een verkooppunt is toch wel dat veel rubberen delen
door de leeftijd wel op het eind van hun flexibiliteit zijn. Been there done that.
Hopelijk is er voor de testrit een kasseienstrook beschikbaar :)
Wel een prachtauto natuurlijk en is er al weer een voorruit te krijgen voor het geval dat?
De vooruit van een OG cabrio is volgens mij het probleem, Ng niet.
2000 Viggen coupé lightning Blue stage 3
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper

Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.

Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl

Gebruikersavatar
ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 16738
Lid geworden op: di 03 mei, 2011 6:07
Regio: NL - Provincie Flevoland

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door ReinO » wo 13 mei, 2026 6:28

ok helder.
De Moerasruiter uit het Paradijs
900ng TD04, 1.9 bar!18T.
9-5 estate Aero, MY01, 18T.