9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Plaats reactie
Kruimel
Geregistreerd lid

9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door Kruimel » di 12 mei, 2026 7:37

Dat lijkt toch niet te duur gezien bouwjaar/km stand.
Of zie ik iets over het hoofd?

https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... parksensor

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door Style&Co » di 12 mei, 2026 8:07

Kruimel schreef:
di 12 mei, 2026 7:37
Dat lijkt toch niet te duur gezien bouwjaar/km stand.
helemaal eens. Nette auto en lage kmstand (die ik gezien het interieur ook geloof). Gezien het vermogen denk ik dat er een Hirsch tune op zit. En modeljaar 2007 dus al het nieuwe interieur. Handbediende stoelen vind ik ook een pre... lichter, lager en sneller te bedienen dan elektrisch

Gebruikersavatar
frits 9-3
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door frits 9-3 » di 12 mei, 2026 8:36

Ze zitten 1 week op MP en er is verder over het bedrijf nog niet veel te vinden.

2008 zou toch al de facelift neus moeten hebben?

Gebruikersavatar
ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door ReinO » di 12 mei, 2026 8:36

Ok, onderhoudshistorie aanwezig maar een verkooppunt is toch wel dat veel rubberen delen
door de leeftijd wel op het eind van hun flexibiliteit zijn. Been there done that.
Hopelijk is er voor de testrit een kasseienstrook beschikbaar :)
Wel een prachtauto natuurlijk en is er al weer een voorruit te krijgen voor het geval dat?

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door Style&Co » di 12 mei, 2026 8:45

frits 9-3 schreef:
di 12 mei, 2026 8:36
2008 zou toch al de facelift neus moeten hebben?
klopt, dat viel mij ook al op. Wellicht een late MY2007 die pas in 2008 op kenteken is gezet (om welke reden dan ook)

Gebruikersavatar
coppe218
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door coppe218 » di 12 mei, 2026 14:27

Mooie auto en zeker niet duur in deze staat en km stand.. Voor mij zou hij afvallen ivm handgeschakeld.

Gebruikersavatar
Ronnes
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door Ronnes » di 12 mei, 2026 18:37

ReinO schreef:
di 12 mei, 2026 8:36
…is er al weer een voorruit te krijgen voor het geval dat?
Een dikke maand geleden heb ik nog een nieuwe ruit laten plaatsen in mijn cabrio. Ik had de keuze in mét of zonder regensensor. Is dus geen probleem.

Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door RoelandV » di 12 mei, 2026 20:43

Lijkt op het eerste gezicht een nette cabrio:

Afbeelding

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door Orphy » di 12 mei, 2026 22:42

ReinO schreef:
di 12 mei, 2026 8:36
Ok, onderhoudshistorie aanwezig maar een verkooppunt is toch wel dat veel rubberen delen
door de leeftijd wel op het eind van hun flexibiliteit zijn. Been there done that.
Hopelijk is er voor de testrit een kasseienstrook beschikbaar :)
Wel een prachtauto natuurlijk en is er al weer een voorruit te krijgen voor het geval dat?
De vooruit van een OG cabrio is volgens mij het probleem, Ng niet.

Gebruikersavatar
ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-

Bericht door ReinO » wo 13 mei, 2026 6:28

ok helder.

Plaats reactie