Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Bericht
door frits 9-3 » di 10 feb, 2026 11:18
De bekleding van de achterbank aan de bestuurderskant lijkt erg beschadigd. Jammer.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Bericht
door Style&Co » di 10 feb, 2026 11:38
Beide zittingen van de achterbank hebben het goed te verduren gehad. Vreemde slijtage, normaliter zijn de voorstoelen versleten en is de achterbank als nieuw. Wellicht vaak een hond achterin gehad. Of een golftas op de achterbank meegenomen. Voor de vraagprijs (versus de kmstand) hadden ze dit wel mogen fiksen
-
mba
- Geregistreerd lid
Bericht
door mba » di 10 feb, 2026 11:56
Het is maar een detail maar de opvangzak waar de kap in gaat als je open rijdt is ook behoorlijk aangetast. Die ziet er normaliter ook niet zo uit. Ik vind het gehele zitmeubilair sowieso niet getuigen van fatsoenlijk gebruik. Ben het met Style wel eens dat voor die prijs het wat netter gepresenteerd had mogen worden. Wel rekening mee houden dat er een flinke kilometerstand op de teller staat.
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
Bericht
door Sa93Ve » di 10 feb, 2026 13:00
De voorstoelen zijn ook versleten en de naden laten ogenschijnlijk ook los. Achterbank is helemaal gaar. Je hebt dus een nieuw interieur nodig wil je dit er fatsoenlijk uit laten zien. De kilometerstand, staat en vraagprijs vind ik niet in verhouding staan. Met wat zoekwerk koop je beter.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Bericht
door RoelandV » di 10 feb, 2026 21:04
mba schreef: ↑di 10 feb, 2026 11:56
.... Ik vind het gehele zitmeubilair sowieso niet getuigen van fatsoenlijk gebruik. Ben het met Style wel eens dat voor die prijs het wat netter gepresenteerd had mogen worden. Wel rekening mee houden dat er een flinke kilometerstand op de teller staat.
Bij het zien van de achterbank dacht ik aan twee kinderstoeltjes met een harde kunststof onderzijde die daar misschien hebben gestaan.
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Bericht
door frits 9-3 » di 10 feb, 2026 23:14
RoelandV schreef: ↑di 10 feb, 2026 21:04
Bij het zien van de achterbank dacht ik aan twee kinderstoeltjes met een harde kunststof onderzijde die daar misschien hebben gestaan.
Dacht ik ook. En kleine schoentjes die de achterleuning van de bestuurdersstoel beschopt hebben.
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
Bericht
door Sa93Ve » wo 11 feb, 2026 10:19
Zo'n stoeltje heb ik al 4 jaar achterin staan en ik heb geen slijtage en ook geen afgesleten stoel door voetjes die er tegenaan komen. Het lijkt mij dan ook erg onwaarschijnlijk dat dat de oorzaak is van de slijtage.