Staat te koop in Wijchen.
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... 0km-zeer-n
Mooi ding, met weinig kilometers. Zou dat interieur origineel zo geleverd zijn? Heb het nog nooit gezien.
Saab 9-3 2.0 Turbo SE
-
9323
- Donateur (2x)

Re: Saab 9-3 2.0 Turbo SE
Ja, zag m ook, mooie auto! Dat interieur is origineel ja, was leverbaar op de Anniversary.
-
gj900
- Donateur (9x)

Fraai exemplaar! Komt oorspronkelijk uit CH, dat is een aanbeveling. Zelfs met de originele matten erin
Wel even goed kijken naar de achterste schermen bij de dorpels... alle 5-drs. hebben daar problemen.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ik vind import ch niet per definitie een pre hoor, onderhoud is daar vaak wel
Goed uitgevoerd maar ook daar strooien ze als een malle met zout en is het oppassen geblazen met roest. Ben al paar keer teleurgesteld…
Dat gezegd hebbende, prachtige auto!
Goed uitgevoerd maar ook daar strooien ze als een malle met zout en is het oppassen geblazen met roest. Ben al paar keer teleurgesteld…
Dat gezegd hebbende, prachtige auto!
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ik heb nog zo’n set staan voor de9323 schreef: ↑di 20 jan, 2026 10:31Ja, zag m ook, mooie auto! Dat interieur is origineel ja, was leverbaar op de Anniversary.
Liefhebber, compleet met deurpanelen.
-
gj900
- Donateur (9x)

Doelde eigenlijk ook op dat onderhoudOrphy schreef: ↑di 20 jan, 2026 16:00Ik vind import ch niet per definitie een pre hoor, onderhoud is daar vaak wel
Goed uitgevoerd maar ook daar strooien ze als een malle met zout en is het oppassen geblazen met roest.