Een niet veel voorkomende koets met een nog minder voorkomende motorisering, en dan ook nog eens omgebouwd van K-jetronic naar Lucas CU14 injectie. Mooie basis om meteen maar Trionic 5 in te lepelen?
4-deurs ONK 900 T8 met Lucas CU14 injectie
-
vel0city
- Donateur (2x)

4-deurs ONK 900 T8 met Lucas CU14 injectie
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... 1988-grijs

Een niet veel voorkomende koets met een nog minder voorkomende motorisering, en dan ook nog eens omgebouwd van K-jetronic naar Lucas CU14 injectie. Mooie basis om meteen maar Trionic 5 in te lepelen?
Verder een leuk exemplaar met leeftijdsgerelateerde gebruikssporen en wat leuke opties zoals een schuifdakje en mooi rood interieur.
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Re: 4-deurs ONK 900 T8 met Lucas CU14 injectie
Wat een leukerd, zeker met dat rode interieur. Maar goed, ik heb een zwak voor T8 zalmneus sedans
Hoe eenvoudig (en goedkoop/duur) zou het zijn om de injectie om te wisselen van K-jet naar Lucas?
Hoe eenvoudig (en goedkoop/duur) zou het zijn om de injectie om te wisselen van K-jet naar Lucas?
-
Krizzie
- Donateur (3x)

In het geval van alles nieuw:Joopyboy schreef: ↑vr 24 okt, 2025 11:14Wat een leukerd, zeker met dat rode interieur. Maar goed, ik heb een zwak voor T8 zalmneus sedans![]()
https://www.modernclassicsaab.com/produ ... ulator-kit
+
https://www.modernclassicsaab.com/produ ... ersion-kit
Note, dat voor een T8 onderdelen iets wat kunnen verschillen, maar daar kan Jordan wel bij helpen.
Of het je dat waard is is een tweede.
-
Ewout
- Donateur (5x)

Echt een smakelijk Saabje, dit! Stijlvol, snel en bescheiden. Kan je zomaar een heel leuk wagentje aan hebben...!
-
theun
- Donateur (3x)

Staat nu voor 3.000,- Euro!! Het moet wel een sloper zijn wil ie dat niet waard zijn… wat een mooie kar!
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

ik vind het een prachtige karakterbak! Hier is vrij simpel een T16 van te maken
-
silvandam
- Donateur (3x)

Gelukkig heb ik deze week al twee Saabjes gekocht. Heerlijke rijdersauto!
Heb ik nog een winterauto nodig?
Heb ik nog een winterauto nodig?
-
theun
- Donateur (3x)

Ik vind een t8 nog wel meer karakter hebben.. heerlijk!Style&Co schreef: ↑zo 26 okt, 2025 11:22ik vind het een prachtige karakterbak! Hier is vrij simpel een T16 van te maken
-
Ewout
- Donateur (5x)

...reden voor mij om vandaag naar Leeuwarden te rijden! Zeker een leuke classic, dit. Net de puntjes waar ik zelf gevoelig voor ben vond ik hier minder goed in orde, dus ik heb 'm laten staan. Maar iemand kan er zeker een leuke turbo aan hebben. Van origine is deze geleverd met automaat. En van origine startte hij ook gewoon, iets waar hij vandaag geen zin had, aangezien de accu de geest leek te geven.Ewout schreef: ↑za 25 okt, 2025 19:49Echt een smakelijk Saabje, dit! Stijlvol, snel en bescheiden. Kan je zomaar een heel leuk wagentje aan hebben...
-
silvandam
- Donateur (3x)

https://link.marktplaats.nl/m2329282484 ... nt=app_ios
Waar de auto eerst weg mocht voor € 2.800,-, staat 'ie nu op bieden vanaf € 4.500,-. Ik snap dat het aanbieden door Lampenstore Outlet in plaats van door de eigenaar grote meerwaarde heeft, maar op dat € 1.700,- meerwaarde is weet ik zo 1,2,3 niet
Waar de auto eerst weg mocht voor € 2.800,-, staat 'ie nu op bieden vanaf € 4.500,-. Ik snap dat het aanbieden door Lampenstore Outlet in plaats van door de eigenaar grote meerwaarde heeft, maar op dat € 1.700,- meerwaarde is weet ik zo 1,2,3 niet
-
Saapie
- Donateur (2x)

Vreemd. Dit is nu niet een auto die “zo weg is”. Vraagprijs is ambitieus.
-
Guido900T
- Donateur (3x)

soms verkoopt een auto beter als je hem duurder maakt zal de verkoper denken
Of hij heeft nog kosten gemaakt nadien
-
theun
- Donateur (3x)

Ik heb meermaals contact gehad. Maar er is geen afspraak te maken. En afspraken over de prijs zijn niks waard, de prijs wordt zonder overleg weer verhoogd als het zo uitkomt..
-
Guido900T
- Donateur (3x)

hmm.. naar de man/auto toerijden en hem dan € 3000,- cash voor zijn neus wapperen doet dan misschien the trick?