Weer een witte 9000
-
RuudLang
- Geregistreerd lid
Weer een witte 9000
Ik heb weinig/geen verstand van de 9000, maar deze heeft iig een lage km stand en zit aardig in de opties
Duur is ie niet! Wel vies
https://www.facebook.com/share/p/1BegAp ... tid=wwXIfr
Duur is ie niet! Wel vies
https://www.facebook.com/share/p/1BegAp ... tid=wwXIfr
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: Weer een lwitte 9000
met het zorgeloze en onverwoestbare 2.3 non turbo blok
edit: het schijnt een 2.0 lpt te zijn. Ongeveer hetzelfde vermogen
edit: het schijnt een 2.0 lpt te zijn. Ongeveer hetzelfde vermogen
-
Sonab
- Donateur (4x)

Re: Weer een witte 9000
Kun je er iets meer van delen? (Ik heb geen feestboek)
-
Chlorix
- Donateur

Ik ben nu toch echt "confused".
Volgende de RDW is de 04-JG-KD een witte 9000 CS 2.0 ECOPOWER uit 1995. Ook andere kenmerken zijn heel CS-achtig.
Echter op die foto's zie ik toch echt een 9000 CD.
Volgens mij is er iets behoorlijk misgegaan tijdens de registratie na de import.
Volgende de RDW is de 04-JG-KD een witte 9000 CS 2.0 ECOPOWER uit 1995. Ook andere kenmerken zijn heel CS-achtig.
Echter op die foto's zie ik toch echt een 9000 CD.
Volgens mij is er iets behoorlijk misgegaan tijdens de registratie na de import.
-
9000-95
- Donateur

ik zie op de hierboven geposte plaatjes nergens dat het een 2.3 zou zijn. Maar ik heb ook geen fb dus kan de ad niet zien. RDW vindt inderdaad dat het een 2.0lpt CS is, heel vreemd. Maar niet onmogelijk, gaat wel meer mis daar.
Ik zou in elk geval héél goed het chassisnr checken mocht je deze willen kopen. Zit achterin de reservewielbak als het goed is, op een gepuntlast plaatje.
Het ding heeft ook nog een beste klap gehad aan de voorzijde. Bumper is flink beschadigd en hangt helemaal los aan één zijde, dat lukt je echt niet met een klein tikje bij een 9000.
Ik zou in elk geval héél goed het chassisnr checken mocht je deze willen kopen. Zit achterin de reservewielbak als het goed is, op een gepuntlast plaatje.
Het ding heeft ook nog een beste klap gehad aan de voorzijde. Bumper is flink beschadigd en hangt helemaal los aan één zijde, dat lukt je echt niet met een klein tikje bij een 9000.
-
9323
- Donateur (2x)

Snelheidsmeter gaat tot 200km/u, dus dan moet 't wel een i'tje zijn toch?
-
brinky
- Donateur

Als ik het chassisnummer check, krijg ik via de decoder dat het een b204e/s is... dus 2.0lpt.
-
Chlorix
- Donateur

Wat is het zesde karakter van de VIN? Een 4 duidt op een CD.
-
Chlorix
- Donateur

Volgens mij kan de (toekomstige) eigenaar de gegevens bij de RDW laten aanpassen, wanneer je kunt bewijzen dat deze fout zijn.
En in dit geval lijkt me dat niet zo moeilijk.
En in dit geval lijkt me dat niet zo moeilijk.
-
jansen
- Donateur (7x)

Front bumper is een optionele anni of aero voorbumper. net als de anni velgen.
-
9323
- Donateur (2x)

Begreep via via dat deze op de sloop is gesignaleerd. Kenteken is op rdw.nl niet meer bekend, dus hij lijkt al uitgeschreven. Kan opnieuw gekeurd worden in dat geval wellicht.
Anyway - een laatste reddingspoging is in gang gezet.
Anyway - een laatste reddingspoging is in gang gezet.