Weer een witte 9000
-
RuudLang
- Geregistreerd lid
Weer een witte 9000
Ik heb weinig/geen verstand van de 9000, maar deze heeft iig een lage km stand en zit aardig in de opties
Duur is ie niet! Wel vies
https://www.facebook.com/share/p/1BegAp ... tid=wwXIfr
Duur is ie niet! Wel vies
https://www.facebook.com/share/p/1BegAp ... tid=wwXIfr
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: Weer een lwitte 9000
met het zorgeloze en onverwoestbare 2.3 non turbo blok
edit: het schijnt een 2.0 lpt te zijn. Ongeveer hetzelfde vermogen
edit: het schijnt een 2.0 lpt te zijn. Ongeveer hetzelfde vermogen
-
Sonab
- Donateur (4x)

Re: Weer een witte 9000
Kun je er iets meer van delen? (Ik heb geen feestboek)
-
Chlorix
- Donateur

Ik ben nu toch echt "confused".
Volgende de RDW is de 04-JG-KD een witte 9000 CS 2.0 ECOPOWER uit 1995. Ook andere kenmerken zijn heel CS-achtig.
Echter op die foto's zie ik toch echt een 9000 CD.
Volgens mij is er iets behoorlijk misgegaan tijdens de registratie na de import.
Volgende de RDW is de 04-JG-KD een witte 9000 CS 2.0 ECOPOWER uit 1995. Ook andere kenmerken zijn heel CS-achtig.
Echter op die foto's zie ik toch echt een 9000 CD.
Volgens mij is er iets behoorlijk misgegaan tijdens de registratie na de import.
-
9000-95
- Donateur

ik zie op de hierboven geposte plaatjes nergens dat het een 2.3 zou zijn. Maar ik heb ook geen fb dus kan de ad niet zien. RDW vindt inderdaad dat het een 2.0lpt CS is, heel vreemd. Maar niet onmogelijk, gaat wel meer mis daar.
Ik zou in elk geval héél goed het chassisnr checken mocht je deze willen kopen. Zit achterin de reservewielbak als het goed is, op een gepuntlast plaatje.
Het ding heeft ook nog een beste klap gehad aan de voorzijde. Bumper is flink beschadigd en hangt helemaal los aan één zijde, dat lukt je echt niet met een klein tikje bij een 9000.
Ik zou in elk geval héél goed het chassisnr checken mocht je deze willen kopen. Zit achterin de reservewielbak als het goed is, op een gepuntlast plaatje.