Dak onderhoud
Geplaatst: di 27 dec, 2005 13:14
Mede Caab-rijders,
Ik ben op zoek naar informatie over hoe mijn (zwarte) dak (1997 900 Cabrio) te onderhouden.
- tips? hoe onderhoud ik het?
- er zitten kleine 'ophaaltjes' in; is dit normaal? Is hier iets aan te doen?
- moet ik het wassen (waarmee) of juist niet?
- dak in de winter: moet ik sneeuw verwijderen, of niet persé (dat ik er geen meter op moet laten landen lijkt me duidelijk
)
Ik hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen.
Groet,
Bernard
Ik ben op zoek naar informatie over hoe mijn (zwarte) dak (1997 900 Cabrio) te onderhouden.
- tips? hoe onderhoud ik het?
- er zitten kleine 'ophaaltjes' in; is dit normaal? Is hier iets aan te doen?
- moet ik het wassen (waarmee) of juist niet?
- dak in de winter: moet ik sneeuw verwijderen, of niet persé (dat ik er geen meter op moet laten landen lijkt me duidelijk
Ik hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen.
Groet,
Bernard