Pagina 1 van 1

Dak onderhoud

Geplaatst: di 27 dec, 2005 13:14
door bbbBennie
Mede Caab-rijders,

Ik ben op zoek naar informatie over hoe mijn (zwarte) dak (1997 900 Cabrio) te onderhouden.
- tips? hoe onderhoud ik het?
- er zitten kleine 'ophaaltjes' in; is dit normaal? Is hier iets aan te doen?
- moet ik het wassen (waarmee) of juist niet?
- dak in de winter: moet ik sneeuw verwijderen, of niet persé (dat ik er geen meter op moet laten landen lijkt me duidelijk :) )

Ik hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen.

Groet,
Bernard

Geplaatst: di 27 dec, 2005 15:24
door John
hier staat eea:
- http://www.saabcabriolet.nl/tipsrand.htm
- http://www.cabrioclub.nl/saab/index.htm
bij die laatste onder 'tips'

groet, John

Geplaatst: di 27 dec, 2005 16:15
door bbbBennie
tnx John!