Rare vraag! Wie leent mij z'n cabrio uit? (tegen betaling)

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
nielsvhal
Geregistreerd lid

Rare vraag! Wie leent mij z'n cabrio uit? (tegen betaling)

Bericht door nielsvhal » zo 15 jun, 2008 16:58

Hai,

Ik ben nieuw op het forum hier, maar ben van plan om mijn italiaanse vriendinnetje Nederland te laten zien. En hiervoor wil ik graag langs de kust gaan met een Saab 900 cabrio (van voor '93). Weet iemand een leuk adres waar ik er van 7 t/m 14 augustus een kan lenen/huren? Of misschien ben je zelf wel op vakantie...

(ps: er zijn wel allerlei commerciele bedrijven, maar ik ga nog niet trouwen, dus om nu 7 dagen een trouwauto te gaan huren vind ik wat overdreven, vandaar deze vreemde vraag, haha.. )

Dus wie heeft tips en/of suggesties? Thanks..

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 15 jun, 2008 17:33

Je begrijpt dat het nogal een rare gewaarwording is om als nieuweling bij een stel enthousiastelingen om een cabrio te vragen?

Desalniettemin wens ik je veel succes.

nielsvhal
Geregistreerd lid

Bericht door nielsvhal » zo 15 jun, 2008 17:43

Begrijp dat het een beetje raar verzoek is.. Maar het zit zo: ik zoek al een tijdje een mooi, zwart exemplaar van voor '93. Maar deze zijn in Nederland vrij dun gezaaid (corrigeer me als ik het mis heb). Omdat ik regelmatig in Italie ben (bij mijn vriendinnetje op bezoek), wil ik samen met haar naar een goed exemplaar in Italie gaan zoeken. Maar dan moet ik d'r natuurlijk ook enthousiast maken.. Dus ik wil d'r daarom graag verrassen in de zomer....

Ik realiseer me nu, dat mijn verhaal nog vager wordt, haha. Maar goed. Ik zou de titel dus ook kunnen veranderen in 'te koop gezocht'...

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 15 jun, 2008 17:45

Plaats reactie