bank omklappen cabrio
-
Arogat
- Geregistreerd lid
bank omklappen cabrio
Wie weet er hoe ik de achterbank van mijn 900 NG cabrio om kan klappen? Volgens het instructieboekje moet ik met de sleutel het slot in de leuning verdraaien, maar hoe ik ook draai, ik krijg er geen beweging in...
Tips of soortgelijke ervaringen?
Dank!
Dank!
-
kojak58
- Geregistreerd lid
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: bank omklappen cabrio
Werkt OK in onze '95 900SE, conform instructieboekje.Arogat schreef:Volgens het instructieboekje...
Misschien moet je bij het omdraaien van de sleutel ook tegelijk even wat aan de achterbank wrikken, dat de vergrendeling goed los komt.
-
cavok
- Donateur

Re: bank omklappen cabrio
geen beweging in het slot of in de achterbank?Arogat schreef:Wie weet er hoe ik de achterbank van mijn 900 NG cabrio om kan klappen? Volgens het instructieboekje moet ik met de sleutel het slot in de leuning verdraaien, maar hoe ik ook draai, ik krijg er geen beweging in...
Dank!
-
Arogat
- Geregistreerd lid
-
RG-64
- Geregistreerd lid
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
-
Arogat
- Geregistreerd lid
Ik ben er uit! Dus maar even gepost, wellicht dat iemand anders er wat aan heeft...
De vergrendeling van de bank werkt met een soort imbus, die draait doordat je met de sleutel de vergrendeling opent. Bij mij is die imbus losgeschoten uit de vergrendeling. Het is wat lastig uit te leggen, maar als je het leer van de bank rond de vergrendeling voorzichtig opzij schuift, zie je de imbus los onder de vergrendeling hangen. Ik heb nu met een schroevendraaier voorzichtig die imbus verdraaid en warempel: de bank is ontgrendeld. Mystery solved!
De vergrendeling van de bank werkt met een soort imbus, die draait doordat je met de sleutel de vergrendeling opent. Bij mij is die imbus losgeschoten uit de vergrendeling. Het is wat lastig uit te leggen, maar als je het leer van de bank rond de vergrendeling voorzichtig opzij schuift, zie je de imbus los onder de vergrendeling hangen. Ik heb nu met een schroevendraaier voorzichtig die imbus verdraaid en warempel: de bank is ontgrendeld. Mystery solved!
-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid
-
cornekev
- Geregistreerd lid
-
werli
- Donateur (2x)