Wie helpt mij aan een radio cd speler inbouwen een Saab uit 97

Voor alle Saab cabrio rijders
Twosocks
Geregistreerd lid
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 11 mei, 2026 17:33
Regio: NL - Provincie Drenthe

Wie helpt mij aan een radio cd speler inbouwen een Saab uit 97

Bericht door Twosocks » di 12 mei, 2026 8:11

Afbeelding

Gebruikersavatar
Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 9273
Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: Wie helpt mij aan een radio cd speler inbouwen een Saab uit 97

Bericht door Saapie » di 12 mei, 2026 8:38

Wat is precies je vraag? Je wilt een cd speler uit een Saab 9-7 inbouwen in de gele 900NG/ 9-3 cabrio? Of in een Saab uit 1997?

Je kan hier het beste voor naar een specialist met tech 2. Of een forumlid die eentje heeft. Radio moet aangemeld worden geloof ik.
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur
Berichten: 16977
Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Wie helpt mij aan een radio cd speler inbouwen een Saab uit 97

Bericht door Style&Co » di 12 mei, 2026 8:42

en wil je iets moderns of wil je een originele radio cd speler uit die tijd?

Afbeelding
live your dreams

Gebruikersavatar
Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)
Berichten: 8837
Lid geworden op: za 23 okt, 2004 21:24
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: Wie helpt mij aan een radio cd speler inbouwen een Saab uit 97

Bericht door Steve-O » di 12 mei, 2026 10:18

Welkom op het forum.

Mooie cabrio. Grappig, dat "taxi"-lampje op het dash ...

Wel handig als je je vraagstelling iets uitgebreider omschrijft.

Heb je een bestaande SAAB-radio, dan kun je een CD-wisselaar in de kofferbak inbouwen. Als die er niet al zit.

https://webautocats.com/epc/saab/sba/03a-91012/0990/
Afbeelding
East of the Sun, West of the Moon

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 6928
Lid geworden op: za 19 jan, 2013 0:42
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: Wie helpt mij aan een radio cd speler inbouwen een Saab uit 97

Bericht door Orphy » di 12 mei, 2026 16:31

900 ng radio’s hoef je niet aan te melden, die hebben een code.
9-3 moet je met tech 2 aanmelden (mits hij vooraf afgemeld is of als het oude vin nummer aanwezig is)

Ik zie dat je in Drenthe woont, je bent van harte welkom in Slochteren. Ik heb eventueel ook wel een radio voor je mocht dat het probleem zijn.
2000 Viggen coupé lightning Blue stage 3
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper

Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.

Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl