
Wie helpt mij aan een radio cd speler inbouwen een Saab uit 97
-
Twosocks
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1
- Lid geworden op: ma 11 mei, 2026 17:33
- Regio: NL - Provincie Drenthe
-
Saapie
- Donateur (2x)

- Berichten: 9273
- Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: Wie helpt mij aan een radio cd speler inbouwen een Saab uit 97
Wat is precies je vraag? Je wilt een cd speler uit een Saab 9-7 inbouwen in de gele 900NG/ 9-3 cabrio? Of in een Saab uit 1997?
Je kan hier het beste voor naar een specialist met tech 2. Of een forumlid die eentje heeft. Radio moet aangemeld worden geloof ik.
Je kan hier het beste voor naar een specialist met tech 2. Of een forumlid die eentje heeft. Radio moet aangemeld worden geloof ik.
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

- Berichten: 16977
- Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: Wie helpt mij aan een radio cd speler inbouwen een Saab uit 97
en wil je iets moderns of wil je een originele radio cd speler uit die tijd?


live your dreams
-
Steve-O
- Donateur (8x)

- Berichten: 8837
- Lid geworden op: za 23 okt, 2004 21:24
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: Wie helpt mij aan een radio cd speler inbouwen een Saab uit 97
Welkom op het forum.
Mooie cabrio. Grappig, dat "taxi"-lampje op het dash ...
Wel handig als je je vraagstelling iets uitgebreider omschrijft.
Heb je een bestaande SAAB-radio, dan kun je een CD-wisselaar in de kofferbak inbouwen. Als die er niet al zit.
https://webautocats.com/epc/saab/sba/03a-91012/0990/

Mooie cabrio. Grappig, dat "taxi"-lampje op het dash ...
Wel handig als je je vraagstelling iets uitgebreider omschrijft.
Heb je een bestaande SAAB-radio, dan kun je een CD-wisselaar in de kofferbak inbouwen. Als die er niet al zit.
https://webautocats.com/epc/saab/sba/03a-91012/0990/

East of the Sun, West of the Moon
-
Orphy
- Donateur (5x)

- Berichten: 6928
- Lid geworden op: za 19 jan, 2013 0:42
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: Wie helpt mij aan een radio cd speler inbouwen een Saab uit 97
900 ng radio’s hoef je niet aan te melden, die hebben een code.
9-3 moet je met tech 2 aanmelden (mits hij vooraf afgemeld is of als het oude vin nummer aanwezig is)
Ik zie dat je in Drenthe woont, je bent van harte welkom in Slochteren. Ik heb eventueel ook wel een radio voor je mocht dat het probleem zijn.
9-3 moet je met tech 2 aanmelden (mits hij vooraf afgemeld is of als het oude vin nummer aanwezig is)
Ik zie dat je in Drenthe woont, je bent van harte welkom in Slochteren. Ik heb eventueel ook wel een radio voor je mocht dat het probleem zijn.
2000 Viggen coupé lightning Blue stage 3
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper
Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.
Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper
Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.
Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl