stoelverwarming bestuurdersstoel cabrio 2007
-
etvdburg
- Geregistreerd lid
stoelverwarming bestuurdersstoel cabrio 2007
De stoelverwarming van mijn cabrio van december 2007 (model 2008, nieuwe neus) is defect. Weet iemand waar ik terecht kan voor her vervangen van de verwarmingsmat. Mijn garage kan dit onderdeel nergens te pakken krijgen (wordt niet meer geleverd).
-
harolddevries
- Donateur (6x)

-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Re: stoelverwarming bestuurdersstoel cabrio 2007
Schaap in Lemmer even bellen.etvdburg schreef: ↑do 12 dec, 2024 14:45De stoelverwarming van mijn cabrio van december 2007 (model 2008, nieuwe neus) is defect. Weet iemand waar ik terecht kan voor her vervangen van de verwarmingsmat. Mijn garage kan dit onderdeel nergens te pakken krijgen (wordt niet meer geleverd).
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Die matten zijn nieuw niet meer leverbaar helaas. Er was nog een voorraadje matten voor normale stoelen gevonden recent, maar ik zag van de week dat die inmiddels ook weer overal in backorder staan.. Ik ben ook nog flink aan het broeden op een oplossing, want we hebben dit probleem vaker bij de hand op m'n werk.
-
jansen
- Donateur (7x)

Cabrio is partnummer 12783124, heb ze nog wel liggen, nieuwe orginele Saab, in de nieuw verpakking de allerlaatste modellen.
-
Sjaak54
- Geregistreerd lid
Voor de 9.3 cabrio bestuurdersstoel zitting heb ik wel interesse als je die hebt. Heb nog het model 2003 2006
-
jansen
- Donateur (7x)

voor de cabrio ben ik los, allemaal verkocht, voor de 9-5 normale interieur, en 9-3 sedan en 5 deurs heb ik nog wel enkele stuks nog op voorraad.