handgreep cabriokap
Geplaatst: do 31 mei, 2018 9:54
Beste mensen,
Als ik de handgreep van de cabrio(93, 2001) naar mij toetrek om de kap te ontgrendelen schiet de handgreep helemaal los van de stangen.
Wie o wie heeft daar een oplossing voor? Lijm? montagekit?
Bij voorbaat dank voor het advies.
Jan
Als ik de handgreep van de cabrio(93, 2001) naar mij toetrek om de kap te ontgrendelen schiet de handgreep helemaal los van de stangen.
Wie o wie heeft daar een oplossing voor? Lijm? montagekit?
Bij voorbaat dank voor het advies.
Jan