Pagina 1 van 1

handgreep cabriokap

Geplaatst: do 31 mei, 2018 9:54
door Janus1
Beste mensen,
Als ik de handgreep van de cabrio(93, 2001) naar mij toetrek om de kap te ontgrendelen schiet de handgreep helemaal los van de stangen.
Wie o wie heeft daar een oplossing voor? Lijm? montagekit?
Bij voorbaat dank voor het advies.

Jan

Re: handgreep cabriokap

Geplaatst: vr 01 jun, 2018 11:52
door rauwers
Hallo Jan,

heb het ook gehad en kreeg destijds de tip om de bestaande klippennen eruit te halen, strakker bij te buigen en ze er dan op kop op te zetten, hetgeen best wel lastig is.
Volgens mij kun je namelijk geen nieuwe klippennen meer bestellen. Tip kwam van monteur J & D in Vinkeveen.

Succes,
Frank.

Re: handgreep cabriokap

Geplaatst: vr 01 jun, 2018 14:54
door jansen
Borgpennen/klippennen zijn nieuw gewoon leverbaar, en koste 2,50 per stuk, en kan ze je ook wel leveren.