Geen geluid audio 9-3 cabrio 2001
Geplaatst: za 08 jul, 2017 22:01
Heeft iemand een oplossing voor het gebrek aan geluid uit de audio installatie van mijn 9-3 cabrio uit 2001?
Display gaat aan, radio zoekt wel zenders, maar geen geluid...(waardoor ik dus denk dat het niet aan de rcd-speler ligt).
YouTube filmpjes helpen niet, want die gaan over een versterker onder een stoel, meestal van Amerikanen, voorzover ik kan beoordelen zit er geen versterker onder de bestuurdersstoel.
Iemand hier ervaring mee, oplossing voor?
Display gaat aan, radio zoekt wel zenders, maar geen geluid...(waardoor ik dus denk dat het niet aan de rcd-speler ligt).
YouTube filmpjes helpen niet, want die gaan over een versterker onder een stoel, meestal van Amerikanen, voorzover ik kan beoordelen zit er geen versterker onder de bestuurdersstoel.
Iemand hier ervaring mee, oplossing voor?