Loiten!
Ik heb een irritant dingetje. Als ik het voorruit aan de bestuurderskant naar beneden laat zakken en daarna weer omhoog, dan kraakt de eerste kilometers het glas op het rubber van het achterruitje. Mega irritant. Ik heb geprobeerd om met een beetje siliconen spray het te verhelpen, maar het werd alleen maar erger!
Tips?
Kraken van ramen op Bstijl rubber
-
Dabutcha76
- Donateur (2x)

Re: Kraken van ramen op Bstijl rubber
Ik heb helaas geen hulp voor je, maar 't klinkt niet onbekend. Benieuwd of iemand een idee heeft 
-
Edwins40
- Geregistreerd lid
Jammer! Dit gaat dus een gevalletje 'accepteren' worden!
-
mstffr
- Geregistreerd lid
Hi,
Dat heb ik ook... maar dan de eerste honderd meter. Geen idee of het te verhelpen is.
Dat heb ik ook... maar dan de eerste honderd meter. Geen idee of het te verhelpen is.
-
werli
- Donateur (2x)

heey
begin al eens met de zwarte rollekes te vervangen zodat de raam geen speling meer heeft
mvg werner
begin al eens met de zwarte rollekes te vervangen zodat de raam geen speling meer heeft
mvg werner
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Wat Werli al zegt ; loop en geleiderollen vervangen.
-
Edwins40
- Geregistreerd lid
Oeh! Projectje.
Bestaat hier een uitleg van?
Bestaat hier een uitleg van?
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Geen idee eigenlijk. Gewoon eerst even het deurpaneel verwijderen.
Goed kijken hoe eea in elkaar steekt, en dan los schroeven. Verder zou je eens de zoekmachine op het forum kunnen gebruiken.
Goed kijken hoe eea in elkaar steekt, en dan los schroeven. Verder zou je eens de zoekmachine op het forum kunnen gebruiken.