Raamrubbers achterruiten Saab 900ng
Geplaatst: vr 04 mar, 2016 10:27
Hey Leden,
Bij onze linker achterruit (Saab 900ng) is op de één of andere manier een stukje rubber verdwenen. Volgens mij heet het in de volksmond een 'raamlikker'.
Nu trok ik zelf de conclusie dat bij een regenbui het regenwater in dit gat loopt, vervolgens blijft staan > roesten > raammechanisme sloopt > etc.
Zijn deze rubbers goed te vervangen? Lijkt mij in beginsel een prima simpel klusje dat een boel leed kan besparen! Ik hoor het graag!
Bij onze linker achterruit (Saab 900ng) is op de één of andere manier een stukje rubber verdwenen. Volgens mij heet het in de volksmond een 'raamlikker'.
Nu trok ik zelf de conclusie dat bij een regenbui het regenwater in dit gat loopt, vervolgens blijft staan > roesten > raammechanisme sloopt > etc.
Zijn deze rubbers goed te vervangen? Lijkt mij in beginsel een prima simpel klusje dat een boel leed kan besparen! Ik hoor het graag!
