Pagina 1 van 1

Water

Geplaatst: zo 08 nov, 2015 18:21
door bart1963
Hallo,
Sinds kort het volgende "probleem".
Onze straat loopt heel licht omhoog cq .
Staat de auto heel iets omhoog dan krijg ik, na een flinke regenbui, druppels/mini straaltje water over me heen als ik rem.
Het komt door de kier waar het dak op het raam aansluit en de linker zijkant thv bestuurdersstoel.
Staat de auto "bult" af dan heb ik er geen last van en ook als het regent tijdens een rit blijft alles droog.
Waar zitten de afwateringskanalen allemaal? Alleen in de voorruitspijl of ook elders.

Re: Water

Geplaatst: di 10 nov, 2015 22:26
door bart1963
Hmmmm, ben ik dus de enige

Re: Water

Geplaatst: di 10 nov, 2015 22:36
door martinphili
Nee, helaas niet de enige.
Ik ken ook alleen maar de afwatering via de raamstijl. Dat kun je met een compressor wel doorspuiten.

Re: Water

Geplaatst: wo 11 nov, 2015 0:16
door bart1963
Niet geschoten is altijd mis, dank je.