Vorige week heb ik een erg mooi Aero setje gekocht en gelijk de dag erna in de Cabrio gezet. In principe allemaal vrij eenvoudig, behalve..... Hoe vervang ik het slot wat in de neerklapbare rugleuning zit van de achterbank. Slotje is pas gemaakt op contactsleutel dus nu ik een andere leuning heb gemonteerd kan ik die niet in de vergrendeling duwen want ik kan hem niet openen met de standaard sleutel.
Gezien alle mooie aangepaste cabrio's hier zal er iemand zijn die weet hoe deze puzzel gelegd moet worden.
Alvast bedankt,
Paul
slot vervangen in cabrio achter bank
-
blue city
- Donateur (3x)

Re: slot vervangen in cabrio achter bank
Ik heb ook interieur gewisseld, maar heb dat slotverhaal laten zitten. Hell of a klus. Je moet nl ook de achterzijde van je rugleuning losmaken ivm de kabel. Gewoon de vergrendeling verwijderen aan beide zijden (appeltje eitje) en een paar drukkers gebruiken die ze ook bij deurpanelen gebruiken. Ik heb nog niet meegemaakt dat de rugleuning naar voren klapt.
Of natuurlijk de oude eigenaar van het setje om een sleutel vragen, misschien is die er nog.
-
Paul Highlander
- Geregistreerd lid
Re: slot vervangen in cabrio achter bank
Thnx,
Ik had dat idee ook al, gezien het feit dat het er iets ingewikkelder uitzag de de rest overzetten.
Ik wil eigenlijk de "op slot functie " kunnen blijven gebruiken en er zitten regelmatig 2 kleine mannetjes op de achterbank dus ik wil ook wel veiligheid.....
Dan zou ik die op moeten speuren in Engeland..... Is ook hell of a klus
)
Verstuurd met mijn Sony Xperia
Ik had dat idee ook al, gezien het feit dat het er iets ingewikkelder uitzag de de rest overzetten.
Ik wil eigenlijk de "op slot functie " kunnen blijven gebruiken en er zitten regelmatig 2 kleine mannetjes op de achterbank dus ik wil ook wel veiligheid.....
Dan zou ik die op moeten speuren in Engeland..... Is ook hell of a klus
Verstuurd met mijn Sony Xperia