Heartdrive 9 juni 2013
-
Hansos
- Donateur (2x)

Heartdrive 9 juni 2013
Goedenavond. Ben ik de eerste of heb ik het topic gemist? Welke caabs en sabrio's gaan mee?
-
Hansos
- Donateur (2x)

Re: Heartdrive 9 juni 2013
Hè hè vriendelijker mag ook. Hier meer details http://www.stichtingheartbeat.nl/heartd ... drive.html" onclick="window.open(this.href);return false;.
Het saabforum doet al enkele jaren mee. Voor zowel de Caabisten als natuurlijk de deelnemers een hele leuke dag.
Hans
Het saabforum doet al enkele jaren mee. Voor zowel de Caabisten als natuurlijk de deelnemers een hele leuke dag.
Hans
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
ah okee...
over kliekvorming gesproken: enkel voor Saab cabriolets.
over kliekvorming gesproken: enkel voor Saab cabriolets.
-
PJJ
- Geregistreerd lid
Zat me ook al af te vragen waar Bjorn blijft met nadere informatie over de heartdrive van dit jaar. Maar kan me herinneren dat het vorig jaar ook niet al te vroeg was en uiteindelijk allemaal dik voor elkaar kwam. Heb me inmiddels natuurlijk wel al ingeschreven op de site. http://www.stichtingheartbeat.nl.
Nu maar hopen dat het weer eindelijk wat beter gaat worden.
Ik roep alle CAABrijders op zich daarbij aan te sluiten .
Nu maar hopen dat het weer eindelijk wat beter gaat worden.
Ik roep alle CAABrijders op zich daarbij aan te sluiten .
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

Je bent me net te vroeg af, er is inderdaad nog geen eerdere topic dit jaar.
Ik heb ons gisteravond aangemeld dus wij zijn er weer bij.
Zoals gewoonlijk is de locatie nog een verrassing, prima. Dat komt wel goed.
Dat is al jaren zo en het is altijd perfect geregeld.
Tot de 9e
Grt
Sabriolet
Ik heb ons gisteravond aangemeld dus wij zijn er weer bij.
Zoals gewoonlijk is de locatie nog een verrassing, prima. Dat komt wel goed.
Dat is al jaren zo en het is altijd perfect geregeld.
Tot de 9e
Grt
Sabriolet
-
bart1963
- Geregistreerd lid
Gatver, weer in mijn werkweekend net als vorig jaar.
Ga ruilen proberen, maar gezien de krapte aan personeel zal het waarschijnlijk niets worden,,jammer
PS de link htttp://www.stichtingheartbeat.nl" onclick="window.open(this.href);return false; werkt niet
Ga ruilen proberen, maar gezien de krapte aan personeel zal het waarschijnlijk niets worden,,jammer
PS de link htttp://www.stichtingheartbeat.nl" onclick="window.open(this.href);return false; werkt niet
-
inactief
- Geregistreerd lid
http://www.stichtingheartbeat.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gelukkig deze wel...
ZoekT de verschillen!
Gelukkig deze wel...
ZoekT de verschillen!
-
PJJ
- Geregistreerd lid
Is inmiddels aangepast. T-je te veel in httTpbart1963 schreef:Gatver, weer in mijn werkweekend net als vorig jaar.
-
chriscamf
Klinkt als een mooi initiatief! Zijn er nog voorwaarde verbonden aan deelname? Als ik wat kan schuiven in de agenda(s) zou ik eventueel wel mee willen doen?
-
bestway
- Donateur (2x)

Ook nog niets gehoord of gezien dus nu maar even snel inschrijven ....!
-
Hansos
- Donateur (2x)

@chriscamf. Hoe me zielen zonder dak hoe beter!
-
Hansos
- Donateur (2x)

Sorry... Hoe MEER zielen.... Geen voorwaarden, alleen een saab cabriolet en een goed humeur.
-
PJJ
- Geregistreerd lid
Heb net een berichtje van Björn gekregen. Er wordt hard aan de voorbereiding gewerkt begrijp ik inmiddels. Even wachten dus nog.