Pagina 1 van 1
Saab cabrio classic - cruisecontrol kapot
Geplaatst: vr 28 dec, 2012 16:43
door hangloose
De cruisecontrol van mijn Saab 900 uit 1989 is kapot. Is het te doen (en betaalbaar) om dit zelf te maken?
Re: Saab cabrio classic - cruisecontrol kapot
Geplaatst: vr 28 dec, 2012 17:20
door tonke40
Hangt er helemaal vanaf wat de oorzaak van het defect is.Opsporen daarvan is vaak moeilijker dan het verhelpen.Veel voorkomend probleem is een lek in het vacuum systeem tgv een los gekomen slang.
Begin eens om de slang op het motortje los te halen en zuig daar dan eens aan om te constateren of er idd een lek , meestal aan de pedaal schakelaars , zit.