Ding was toch verstopt.
Morgen het ding eraf halen en nog een keer met een stofzuigerslangverlengstuk via het gat zoveel mogelijk troep verwijderen.

Daar kon nog wel eens een fraaie verrassing onder zitten. Of je gaat het bijlappen of je pakt het goed aan en dan moet de ruit er uit.gj.stegeman schreef: ↑ma 02 mei, 2022 18:06Dit wordt toch wel een dingetje.
Ga ik nu de roest eraf schuren en het rubber wat opzij schuiven om te kijken of er meer roest zit.
Daarna met bijvoorbeeld Brunox behandelen en daarna overspuiten.
![]()

Het is vaak zo dat voorruiten helaas bij de Carglass of Autotaalglas worden vernieuwd. Of vernieuwd Moeten worden door de verzekeraar ....Prijsafspraken, dat mag toch niet ?? Nou bij verzekeraars wel hoor !! De Autotaalglas of Carglass mag zo veel mogelijk ruiten doen in zo korte mogelijke tijd om er een paar tientjes per ruit aan over te houden. Uitgeknepen door de verzekeraars (de grootste boeven ...of schop ik nu iemand tegen het verkeerde been?).gj.stegeman schreef: ↑vr 27 mei, 2022 19:01Daar was ik al bang voor.
Had het al gezien bij jou volgens mij.
Of pappen en nathouden (behandelen) of wachten tot de voorruit (waar nu een ster in zit) het echt gaat begeven en het dan helemaal gaan aanpakken.
Begin (Nu het dak het weer doet.) weer plezier te krijgen en vooral de moeite en tijd te nemen om om de cabrio bij te werken.