Openen en sluiten cabriokap. 9-3 og bjr 99 Storing opgelost.

Voor alle Saab cabrio rijders
Marcel-S
Geregistreerd lid

Re: Openen en sluiten cabriokap. 9-3 og bjr 99 Storing opgelost.

Bericht door Marcel-S » di 15 aug, 2023 23:20

Probleem toch nog niet helemaal opgelost, af en toe stopt de kap zonder duidelijke reden en op verschillende momenten, niet echt een duidelijk patroon hierin kunnen ontdekken.

Is er iemand van het forum in de omgeving Gouda die een Tech2 heeft en wil kijken welke foutcodes er aangegeven worden, zodat ik wat gerichter kan verder zoeken? Kosten worden natuurlijk vergoed.

Iets heel anders, maar ik ben ook op zoek naar een linker en rechter halve maantje die voor de achterwielen zitten voor een 9-3 OG in midnight blue. Ik heb een Anniversary skirt set gekocht ter vervanging van de standaard zwarte set en daar zaten halve maantjes bij in een andere kleur gespoten. Ik ben bezig geweest om ze in midnight blue te spuiten, maar de verf pakt niet op bepaalde gedeeltes. Ben nu een paar keer bezig geweest om de verf er opnieuw af te schuren, te ontvetten, kunststof primer en daarna 1k lak te spuiten, maar op bepaalde gedeeltes blijft de verf wegtrekken. Ik denk dat dit niet nooit meer goed gaat komen met deze set, dus nu maar op zoek naar twee halve maantjes die al op kleur (257 Midnight Blue) zijn.

Als iemand deze heeft wil ik ze graag overnemen.

Met vriendelijke groeten,
Marcel

Plaats reactie