MIS de enthousiaste berichten van de cabrio-rijders!
-
Techman
- Donateur (4x)

Re: MIS de enthousiaste berichten van de cabrio-rijders!
De eerste km'ers zijn gemaakt. Heerlijk. 

-
rauwers
- Donateur (12x)

Hallo Saab vrienden,
Voorlopig hier in ES niet mogelijk, vanwege volledige lockdown, al meer dan 4 weken.
Je komt alleen in de (dichtstbijzijnde) supermarkt en de apotheek, dus cabrio is en wordt voorlopig helaas niet gebruikt.
Wilde hem ff wassen en kreeg hem daarna meteen niet meer van zijn plek met de foutmelding "Steering lock engageer".
In overleg met mijn Saab monteur in België, wat dingetjes geprobeerd (o.a. nieuwe accu + contactslot gereinigd) maar zonder succes.
Garages hier zijn dicht tot zeker nog 28 april.
Ik denk dat ik hem maar laat afslepen (Pechhulp hier ook thuis via autoverzekering) en hoop dat iemand bij de (Opel) garage mijn stuurslot kan "unlocken".
Moet via Global TIS, als ik het allemaal goed begrepen heb!
Auto moest ook al gekeurd worden, maar die ITV (APK-stations) ook gewoon al een maand dicht, dus zal daar straks NOG drukker worden dan het normaal al is.
Maar blijf enthousiast over mijn Saab Cabrio's in ES en NL en zie uit naar onze eerste echte tocht door de mooie Costa Blanca en later dit jaar hopelijk weer in NL.
Geniet in Nederland van de vrijheid die je hebt in de "intelligente" lockdown en de combinatie van het uitzonderlijk mooie weer daar.
Saludos,
Fr@nk.
PS. Net vernomen dat de lockdown hier verlengd wordt tot en met 10 mei Pfffffffffff

Voorlopig hier in ES niet mogelijk, vanwege volledige lockdown, al meer dan 4 weken.
Je komt alleen in de (dichtstbijzijnde) supermarkt en de apotheek, dus cabrio is en wordt voorlopig helaas niet gebruikt.
Wilde hem ff wassen en kreeg hem daarna meteen niet meer van zijn plek met de foutmelding "Steering lock engageer".
In overleg met mijn Saab monteur in België, wat dingetjes geprobeerd (o.a. nieuwe accu + contactslot gereinigd) maar zonder succes.
Garages hier zijn dicht tot zeker nog 28 april.
Ik denk dat ik hem maar laat afslepen (Pechhulp hier ook thuis via autoverzekering) en hoop dat iemand bij de (Opel) garage mijn stuurslot kan "unlocken".
Moet via Global TIS, als ik het allemaal goed begrepen heb!
Auto moest ook al gekeurd worden, maar die ITV (APK-stations) ook gewoon al een maand dicht, dus zal daar straks NOG drukker worden dan het normaal al is.
Maar blijf enthousiast over mijn Saab Cabrio's in ES en NL en zie uit naar onze eerste echte tocht door de mooie Costa Blanca en later dit jaar hopelijk weer in NL.
Geniet in Nederland van de vrijheid die je hebt in de "intelligente" lockdown en de combinatie van het uitzonderlijk mooie weer daar.
Saludos,
Fr@nk.
PS. Net vernomen dat de lockdown hier verlengd wordt tot en met 10 mei Pfffffffffff

-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

Dit zijn idd de Hirsch 5-twin spoke wielen met custom made wheel caps,normaal gingen deze niet commercieel gaan zouden ze One off worden.Ze zijn nu wel commercieel voor zolang als het gaat duren.
-
Sneepie
- Geregistreerd lid
Blijft leuk, zo'n ruime cabrio. Ik zag al eerder foto's van een kerstboom en Sinterklaas op de achterbank. In deze vreemde tijd hebben we onze grote Diesel geschorst.... en wat blijkt: prima alternatief zo'n cabrio
. Vandaag Bamboe vervoerd ... niets is een Cabrio teveel
(als de zon schijnt).
We zijn maar binnendoor gereden - 50km/u was hard zat voor dit transport
. En de nodige lachende gezichten in het voorbijgaan.

We zijn maar binnendoor gereden - 50km/u was hard zat voor dit transport

-
wbsmit
- Geregistreerd lid
Volgens mij heb ik je zien inladen bij de Intratuin in Amersfoort vanmiddag, kan dat?Sneepie schreef:Blijft leuk, zo'n ruime cabrio. Ik zag al eerder foto's van een kerstboom en Sinterklaas op de achterbank. In deze vreemde tijd hebben we onze grote Diesel geschorst.... en wat blijkt: prima alternatief zo'n cabrio. Vandaag Bamboe vervoerd ... niets is een Cabrio teveel
(als de zon schijnt).
We zijn maar binnendoor gereden - 50km/u was hard zat voor dit transport. En de nodige lachende gezichten in het voorbijgaan.
-
Sandr
- Geregistreerd lid
-
delano.888
- Geregistreerd lid
Mijne staat (helaas) te koop om persoonlijke redenen:
viewtopic.php?f=128&t=170075
En pfff ik ben er wel sip om zeg, elke rit die ik open rij is weer zo ontzettend genieten, maar dat is binnenkort klaar. Ik twijfelde nog om te wachten tot na de zomer met de verkoop maarja dan krijg je er natuurlijk ook veel minder voor.
Zal het echt missen deze zomer! Maar ik ga heel erg mijn best doen om volgend jaar er weer 1 terug te kunnen kopen!
viewtopic.php?f=128&t=170075
En pfff ik ben er wel sip om zeg, elke rit die ik open rij is weer zo ontzettend genieten, maar dat is binnenkort klaar. Ik twijfelde nog om te wachten tot na de zomer met de verkoop maarja dan krijg je er natuurlijk ook veel minder voor.
Zal het echt missen deze zomer! Maar ik ga heel erg mijn best doen om volgend jaar er weer 1 terug te kunnen kopen!
-
Dolphin Grey
- Donateur (7x)

Waarom heb ik geen toestemming om bovenstaand topic te lezen? Heb me aangemeld, dus dat kan het niet zijn.
-
basroggel
- Geregistreerd lid
Je moet je los inschrijven voor de saab marktplaats geloof ik
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Hier eindelijk weer een enthousiast bericht. De winterslaap is weer voorbij en we deden een eerste rit via IJmuiden langs Heemskerk naar Den Helder en via Breezand en Kolhorn weer terug. Wát een goddelijk weer!!

-
raspaardje
- Donateur

Het cabrio-seizoen is natuurlijk alweer een tijdje aan de gang en ook kan ik in deze rare tijd gelukkig nog genoeg woonwerkkilometers maken!

-
antoniew
- Geregistreerd lid
Iets minder enthousiast dit weekend. Gisteravond sprong het olie lampje aan en voor ik motor uit kon zetten klonk het alsof alle lagers zich door de motorkap een weg naar buiten wilden banen.... 

Volgende week maar een andere motor erin. Ik heb nog een 9-5 Aero motor liggen..... Ideetje???

Volgende week maar een andere motor erin. Ik heb nog een 9-5 Aero motor liggen..... Ideetje???

-
Sneepie
- Geregistreerd lid
Oei.... zeker als het de auto is die op je profielfoto staat: snel doen, mooie wagen!
-
antoniew
- Geregistreerd lid
Yep dat is 'm.... Hopen dat we volgend week weer open kunnen rijden.Sneepie schreef: ↑za 09 mei, 2020 8:10Oei.... zeker als het de auto is die op je profielfoto staat: snel doen, mooie wagen!