leuk om eens mee te rijden niet om te hebben
tenzij je nog wat pegels over hebt om stuk te gooien, een garage, een dagelijkse auto hebt en je niet snel ergert is het een prima hobby!

Ik zou niet weten waarom, Cabriokap heeft inderdaad onderhoudt nodig (kost geld) en moet na verloop van tijd vervangen worden. Verder is het dezelfde Saab maar dan met stoffen kap. Aangezien ze minder snel afschrijven dan een dichte kunnen deze kosten er gerust aan besteed worden. En als daily driver een geschikte auto.tanisha schreef:na de cabrio's die ik gezien heb ben ik compleet genezen van van welke cabrio dan ook!
leuk om eens mee te rijden niet om te hebben
tenzij je nog wat pegels over hebt om stuk te gooien, een garage, een dagelijkse auto hebt en je niet snel ergert is het een prima hobby!

Dat ligt dan meer aan de koper dan aan de markt, een cabrio brengt meer op dan een met vast dak, zelfs een 900ng die met vast dak de kiloprijs niet eens haalt van oud ijzer. (heb absoluut niets tegen 900ng of 9-3). Kom maar eens bij mijn Caabs kijken, zal ik je laten zien wat ik er voor betaald heb, niet te veel, maar nog altijd meer dan een gewone.tanisha schreef:afschrijving is een wassen neus zeker bij cabrio's ik heb al een aantal cabrio bij mij gehad die meer gelijkenis met sloop auto's hadden toen ik vroeg naar het aankoop bedrag schrok ik in bijna alle gevallen

als dat die zwarte 900ng cabrio is, tel er dan maar een flinke cent bij op. Kap NG cabrio is nog mechanisch en niet goedkoop om te laten repareren.....piloot schreef:Hoi Allemaal,
Ik ben ook zo iemand die de markt afstruint naar een mooie betaalbare Saab 900/9-3 Cabrio.
Zo heb ik een leuke gevonden met 260.000km op de teller (benzine).
Alleen sluit de kap niet goed achter.
Weten jullie of dit een kostbare aangelegenheid is om dit te verhelpen?
alvast bedankt,