Voor alle Saab cabrio rijders
-
ppcs
- Geregistreerd lid
Bericht
door ppcs » do 27 okt, 2005 9:40
Vandaag wordt weer een echte mooie najaarsdag. Vrij koud maar met mooie zon. Ideaal om open te rijden. Gewoon verwarming aan, stoelverw aan en windrekje omhoog en ja kan zelf als het vries open rijden.
WIE DOET ER VANDAAG MEE???
Zie zo vaak oude vrouwtjes in een classiq 900 cabrio die dicht rijden als het supermooi is. Ik vind dat altijd zonde en lach ze dan ook hartelijk uit dat ze zich schamen dat ze dicht rijden. Ik schaam me zelf ook altijd als ik dicht rijdt en ik zie een andere cabrio open naast me rijden. Dat is altijd een pijnlijk moment

-
turboflix
- Donateur

Bericht
door turboflix » do 27 okt, 2005 12:51
ppcs schreef:Vandaag wordt weer een echte mooie najaarsdag. Vrij koud maar met mooie zon. Ideaal om open te rijden. Gewoon verwarming aan, stoelverw aan en windrekje omhoog en ja kan zelf als het vries open rijden.
WIE DOET ER VANDAAG MEE???
Zie zo vaak oude vrouwtjes in een classiq 900 cabrio die dicht rijden als het supermooi is. Ik vind dat altijd zonde en lach ze dan ook hartelijk uit dat ze zich schamen dat ze dicht rijden. Ik schaam me zelf ook altijd als ik dicht rijdt en ik zie een andere cabrio open naast me rijden. Dat is altijd een pijnlijk moment

ik doe vandaag mee: weliswaar geen cabrio maar ik ga zometeen de classic pakken en: mijn dak open en ramen open en blazen met dit superweer!
-
Eindelijk
- Geregistreerd lid
Bericht
door Eindelijk » do 27 okt, 2005 19:05
Kapje de hele dag naar beneden gehad, was prima te doen zelfs zonder verwarming was het heerlijk!
-
bennie
- Geregistreerd lid
Bericht
door bennie » do 27 okt, 2005 19:33
Kan helaas niet meedoen, mijn blokje ligt eruit!!
en heb geen cabrio.
Gr, Bennie
-
Haagcaab
- Geregistreerd lid
Bericht
door Haagcaab » do 27 okt, 2005 21:24
Ik heb vanmiddag heerlijk open gereden en mijn kinderen uit school en creche gehaald. 20 graden op 27 oktober!!!
-
keukenschrijver
- Geregistreerd lid
Bericht
door keukenschrijver » do 27 okt, 2005 22:39
Uiteraard open. Even met dochter een ijsje gehaald
-
Stef cabrio
- Geregistreerd lid
Bericht
door Stef cabrio » vr 28 okt, 2005 1:35
Vandaag uiteraard open gereden, was gewoon zalig met temperaturen tot 22 graden en in t-shirtje, lekker warm en dorstig
En morgen terug hetzelfde dus dat beloofd

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Bericht
door Style&Co » vr 28 okt, 2005 1:50
al wegrijdend in de parkeergarage (handrem tikje aangetrokken) de kap naar beneden gehaald zodat je 'topless' met een sonore turboroffel collega's voorbij schiet (die buiten zitten te lunchen) om vervolgens lekker cruisend naar een zakelijke afspraak te gaan

Heeeeeeeeeeeeeerlijk!!!! Dit zijn de betere herfstige dagen
-
MXL
- Geregistreerd lid
Bericht
door MXL » vr 28 okt, 2005 9:07
Heb ook heerlijk open gereden, helm op, jas aan en op de motor!

-
bliepje
- Geregistreerd lid
Bericht
door bliepje » vr 28 okt, 2005 11:09
-
WimZ
- Geregistreerd lid
Bericht
door WimZ » vr 28 okt, 2005 12:22
Ik gok dat mijn vrouw het dak er vandaag wel af zal gooien. Zij heeft de cabrio en met mooi weer wordt er ook door haar open gereden.
-
Edjes
- Geregistreerd lid
Bericht
door Edjes » vr 28 okt, 2005 14:02
Heu. Mag niet mee doen?
Nou, ik heb vandaag 2 raampjes open gehad!

-
Injectie
- Moderator
Bericht
door Injectie » vr 28 okt, 2005 22:04
Ik heb vandaag ook even open gereden. Wel jammer dat het de auto van een klant was. Maar ik heb het dak pas dicht gedaan bij het wassen
-
keukenschrijver
- Geregistreerd lid
Bericht
door keukenschrijver » za 29 okt, 2005 0:18
En vandaag even laden en lossen met de "pickup" bij de winkel van vrouwlief...