Saab cabrio in de wasstraat?
-
michiel
- Donateur (2x)

Re: Saab cabrio in de wasstraat?
Ik heb vaker dan "eens" een hogedrukspuit in handen gehad.op schreef: Ik weet dat uit eigen ervaring. Als je eens een hoge druk spiuit met veel vermogen in handen hebt gehad hoef je niet uit te leggen dat je die dingen voorzichtig moet behandelen.
Vroeg of laat hou je zo'n ding te dichtbij en dan gaat het mis, als je voldoende afstand kan bewaren is er natuurlijk niks aan de hand. Ikzelf heb wel eens een raamrubber kapot gespoten, en de specie uit een muur ( en daarbij ook een de verf van een stalen deur). Ikheb gezien hoe iemand de kitnaden tussen het polyester en het beslag van z'n boot wegspoot.
Als jij dat kan met een tuinslang kom ik wel naar de demonstratie kijken!
Zoals ik al eerder zei; mits je er mee om kunt gaan.
Voor een kostbaar cabriodak zou ik ook het risico niet lopen, maar verder heeft hogedruk bij mij echt de voorkeur boven een tuinslang.
-
tenhallers
- Geregistreerd lid
Re: Saab cabrio in de wasstraat?
Toevallig nog even gevraagd toen ik bij de ANAC was:Flèche Rouge schreef:De Anac in Nijmegen is de enige wasstraat in de omgeving die veilig is voor cabrio's. Ze zijn er namelijk wel, cabriovriendelijke carwashes
De aanpassing die ze doen voor cabrio's is dat de druk van de spuiten lager gemaakt wordt.
Verder zijn het dezelfde schoonmaakmiddelen die er gebruikt worden.
Groet,
Olivier