Voor alle Saab cabrio rijders
-
WouterM79
- Geregistreerd lid
Bericht
door WouterM79 » di 20 feb, 2018 9:02
Omdat de wens naar een Saab Cabrio er al een tijdje is, afgelopen weken mijn Passat op Marktplaats aangeboden. Nu 5 dagen voor vertrek wintersport is deze verkocht en ga ik deze week waarschijnlijk de carbio kopen
Nu alleen nog de vraag hoe krijg ik 2 paar ski's mee. Is carbio uit 2005 zonder trekhaak met achterspoiler. Ik zit te denken aan magnetische skidragers op de klep. Iemand daar ervaring mee?
Ik denk namelijk niet dat ze op de achterbank passen.
-
raspaardje
- Donateur

Bericht
door raspaardje » di 20 feb, 2018 9:29
Passen best tegen het achterraam aan en liggend op de middenarmsteun. Moeten ze natuurlijk niet te lang zijn.
-
Nick
- Donateur (2x)

Bericht
door Nick » di 20 feb, 2018 9:30
je zou zo'n rekje kunnen overwegen (als je er een kan vinden)
Deze, en daarop skidragers?
-
WouterM79
- Geregistreerd lid
Bericht
door WouterM79 » do 22 feb, 2018 22:11
raspaardje schreef:Passen best tegen het achterraam aan en liggend op de middenarmsteun. Moeten ze natuurlijk niet te lang zijn.
Tijdens proefrit even gepast, te lang... Met automaat had het gekund nu zou het een blauwe elleboog worden

-
WouterM79
- Geregistreerd lid
Bericht
door WouterM79 » do 22 feb, 2018 22:13
Nick schreef:je zou zo'n rekje kunnen overwegen (als je er een kan vinden)
Deze, en daarop skidragers?
Thnx! mooi rekje, heb contact met ze gehad maar gaat niet passen.. Morgenochtend haal ik de Saab op bij de dealer, dan kijken of die magneten werken en anders huren we voor dit jaar. Trekhaak voor volgend jaar op het verlanglijstje.
-
rutgerreinier
- Donateur

Bericht
door rutgerreinier » vr 23 feb, 2018 9:54
Waarom past het niet?
-
Alpine
- Geregistreerd lid
Bericht
door Alpine » za 24 feb, 2018 21:06
Zodra er een spoiler op het kofferdeksel zit is er niet meer genoeg ruimte om het rekje om de rand van het kofferdeksel te klemmen.
Ik ben hier ook eens mee bezig geweest maar tot nu toe nog geen goed alternatief gevonden.
Dus ik hou dit onderwerp in de gaten.
Gr. Harold
-
rutgerreinier
- Donateur

Bericht
door rutgerreinier » za 24 feb, 2018 22:09
-
Alpine
- Geregistreerd lid
Bericht
door Alpine » zo 25 feb, 2018 0:56
Ik ken het type rekje, maar vind het op 4 hele kleine puntjes op het kofferdeksel staan. Ik ben hierdoor want bang voor schade. Misschien heeft iemand anders andere ervaringen???
-
marces
- Geregistreerd lid
Bericht
door marces » zo 03 mar, 2019 15:22
Beetje laat maar wij lossen probleem al paar jaar als volgt op. Meteen ook lekker wat ruimte voor skischoenen...