Cabrio in winter kopen?

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Thijs O.
Geregistreerd lid

Cabrio in winter kopen?

Bericht door Thijs O. » ma 19 jun, 2006 13:10

Maakt het erg veel uit of je je cabrio nou in de winter of in de zomer koopt?

72sonett-III
Geregistreerd lid

Re: Cabrio in winter kopen?

Bericht door 72sonett-III » ma 19 jun, 2006 13:20

Thijs O. schreef:Maakt het erg veel uit of je je cabrio nou in de winter of in de zomer koopt?
Ja, de winter nodigt wat minder uit om het dak open te doen... :)
Wat bedoel je precies?

ildotore
Geregistreerd lid

Bericht door ildotore » ma 19 jun, 2006 13:24

er zullen wat meer te koop staan ...dus dan zijn ze iets goedkoper, maar veel scheelt het niet...

succes Edward

Hengeveld
Geregistreerd lid

Bericht door Hengeveld » ma 19 jun, 2006 13:24

Ik denk dat Thijs O. de prijs bedoelt.

Thijs O.
Geregistreerd lid

Bericht door Thijs O. » ma 19 jun, 2006 13:46

Jep: de prijs: het seizoen schijnt nogal wat uit te kunnen maken qua prijsstelling en (dus) aanbod..

Ik vroeg me af in hoeverre dit waar is! Dus ik probeerde een beetje de meningen/ ervaringen te peilen!

9000H
Geregistreerd lid

Bericht door 9000H » ma 19 jun, 2006 17:02

net als een bootje voor in de grachten van de hoofdstad ----->
je moet niet verwachen dat de prijzen dalen naarmate het kwik stijgt :lol:

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » ma 19 jun, 2006 17:59

Thijs O. schreef:Jep: de prijs: het seizoen schijnt nogal wat uit te kunnen maken qua prijsstelling en (dus) aanbod..

Ik vroeg me af in hoeverre dit waar is! Dus ik probeerde een beetje de meningen/ ervaringen te peilen!
Zou kunnen... maar er staat nu (hartje zomer) een cabrio te koop voor 2950... lager heb ik het nog niet gezien.

Thijs O.
Geregistreerd lid

Bericht door Thijs O. » ma 19 jun, 2006 20:03

ja okay, maar 290 dkm is erg veel, leer van stoel is kapot, en dat zijn nog maar de zichtbare gebreken..!

En wit is geen populaire kleur!

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » ma 19 jun, 2006 20:08

vind wit toch wel leuk op een cabrio staan ... extra zonnig 8)

Cabriocruiser
Geregistreerd lid

Bericht door Cabriocruiser » wo 21 jun, 2006 11:40

Heb van de winter mijn cabrio gekocht (900 classic), maar zie dat het aanbod op marktplaats nu vele malen groter is dan in de winter. Het lijkt of toch veel mensen de garage weer eens opendoen en besluiten om hun cabrio van de hand te doen. Ik merk dat door het vele aanbod de prijzen in de zomer eerder lager dan hoger zijn. Wellicht dat het na de zomer (september / oktober) wel lager kan omdat mensen dan besluiten om na een zomertje nog open dak rijden hem dan weg te doen.

fritjof
Geregistreerd lid

Bericht door fritjof » di 18 jul, 2006 23:02

Cabriocruiser schreef:Heb van de winter mijn cabrio gekocht (900 classic), maar zie dat het aanbod op marktplaats nu vele malen groter is dan in de winter. Het lijkt of toch veel mensen de garage weer eens opendoen en besluiten om hun cabrio van de hand te doen. Ik merk dat door het vele aanbod de prijzen in de zomer eerder lager dan hoger zijn. Wellicht dat het na de zomer (september / oktober) wel lager kan omdat mensen dan besluiten om na een zomertje nog open dak rijden hem dan weg te doen.
Dat is mij ook al opgevallen. Dus beter 's zomers kopen, veel meer aanbod (momenteel een stuk of 30) en lagere prijzen. Maar er zitten m.i. ook veel slechte tussen.

AvH
Geregistreerd lid

Re: Cabrio in winter kopen?

Bericht door AvH » wo 19 jul, 2006 12:45

Thijs O. schreef:Maakt het erg veel uit of je je cabrio nou in de winter of in de zomer koopt?
Je zou die van ons kunnen kopen

viewtopic.php?t=15081

Plaats reactie