Cabrio in winter kopen?
-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
Cabrio in winter kopen?
Maakt het erg veel uit of je je cabrio nou in de winter of in de zomer koopt?
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: Cabrio in winter kopen?
Ja, de winter nodigt wat minder uit om het dak open te doen...Thijs O. schreef:Maakt het erg veel uit of je je cabrio nou in de winter of in de zomer koopt?
Wat bedoel je precies?
-
ildotore
- Geregistreerd lid
-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
-
9000H
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Zou kunnen... maar er staat nu (hartje zomer) een cabrio te koop voor 2950... lager heb ik het nog niet gezien.Thijs O. schreef:Jep: de prijs: het seizoen schijnt nogal wat uit te kunnen maken qua prijsstelling en (dus) aanbod..
Ik vroeg me af in hoeverre dit waar is! Dus ik probeerde een beetje de meningen/ ervaringen te peilen!
-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
-
Cabriocruiser
- Geregistreerd lid
Heb van de winter mijn cabrio gekocht (900 classic), maar zie dat het aanbod op marktplaats nu vele malen groter is dan in de winter. Het lijkt of toch veel mensen de garage weer eens opendoen en besluiten om hun cabrio van de hand te doen. Ik merk dat door het vele aanbod de prijzen in de zomer eerder lager dan hoger zijn. Wellicht dat het na de zomer (september / oktober) wel lager kan omdat mensen dan besluiten om na een zomertje nog open dak rijden hem dan weg te doen.
-
fritjof
- Geregistreerd lid
Dat is mij ook al opgevallen. Dus beter 's zomers kopen, veel meer aanbod (momenteel een stuk of 30) en lagere prijzen. Maar er zitten m.i. ook veel slechte tussen.Cabriocruiser schreef:Heb van de winter mijn cabrio gekocht (900 classic), maar zie dat het aanbod op marktplaats nu vele malen groter is dan in de winter. Het lijkt of toch veel mensen de garage weer eens opendoen en besluiten om hun cabrio van de hand te doen. Ik merk dat door het vele aanbod de prijzen in de zomer eerder lager dan hoger zijn. Wellicht dat het na de zomer (september / oktober) wel lager kan omdat mensen dan besluiten om na een zomertje nog open dak rijden hem dan weg te doen.
-
AvH
- Geregistreerd lid
Re: Cabrio in winter kopen?
Je zou die van ons kunnen kopenThijs O. schreef:Maakt het erg veel uit of je je cabrio nou in de winter of in de zomer koopt?
viewtopic.php?t=15081