Onder 't kopje Superzeldzaam

1967-1984
Reinder
Geregistreerd lid

Bericht door Reinder » ma 31 okt, 2005 14:55

Heeft Thom ze gekocht? Ik wilde ze kopen en toen waren ze net verkocht :evil: :evil:

bberends
Geregistreerd lid

Bericht door bberends » ma 31 okt, 2005 17:09

Reindah schreef:Heeft Thom ze gekocht? Ik wilde ze kopen en toen waren ze net verkocht :evil: :evil:
Je kunt natuurlijk proberen ze weer van thom te kopen. Volgens mij heeft hij recent een 99 CC gesloopt. Wellicht heeft hij er nog meer liggen.

Reinder
Geregistreerd lid

Bericht door Reinder » ma 31 okt, 2005 17:22

thanks!

Thom
Donateur
Donateur

achterlichten

Bericht door Thom » ma 31 okt, 2005 20:23

Ja, ik ben er blij mee want ze zijn moeilijk meer te vinden. Sorry Reindah. :cry: Op de onderdelenmarkt in Essen zag ik er ook nog 1 nieuw, maar toen heb ik niet toegeslagen.
Ik heb inderdaad een 99 gle cc gesloopt. Daar heb ik misschien nog goede achterlichten van over. De nieuwe zijn voor mijn nog samen te stellen ultieme Saab 99 cc.

Reinder
Geregistreerd lid

Bericht door Reinder » ma 31 okt, 2005 20:46

Niets aan te doen. Ik gun je ze van harte. Het is wel balen want toen ik de advertentie bekeek waren ze nog niet verkocht en had ik niet gezien dat ze voor 100 euro meteen verkocht zouden zijn. Dan had ik ze namelijk meteen gekocht! Maar goed, lesje voor de volgende keer en als iemand nog een keer zo een aanbieding ziet zou ik erg graag dat willen weten!

Thom, in welke staat zijn die andere achterlichten van jou dan? Verkoop jij de achterklep van de gesloopte 99gle cc? Ik weet dat ik je daar al eens over heb gemaild maar misschien heb je je gedachten veranderd :roll:

Thom
Donateur
Donateur

achterlichten

Bericht door Thom » ma 31 okt, 2005 20:56

toen ik in eerste instantie keek was er nog geen 'direct kopen' ingesteld. Ik heb geinformeerd naar de verzendkosten, kreeg deze binnen 5 minuten door en toen ik wilde bieden was er 'direct kopen' ingesteld. Zo snel kan het gaan ja.
Ik kan eens kijken naar de achterlichten. En de klep ja, als je mij op een zwak moment treft dan kan het zomaar zijn dat ik hem weg doe. Laten we nog even contact hebben na het weekend bijvoorbeeld, dan heb ik even gekeken.

utan
Geregistreerd lid

Bericht door utan » ma 31 okt, 2005 21:35

Reinder
Geregistreerd lid

Bericht door Reinder » di 01 nov, 2005 0:50

Thom: Ik dacht al dat ik had gekeken voor die direct kopen maar dat ik ze over het hoofd heb gezien. Dit lijkt me dus een duidelijke reden waarom ik de link niet heb gezien. We hebben nog wel even contact.

Utan: Het gaat om de achterlichten van een 99 cc of een 900 tot 1980 zoals ze op het plaatje van bberends staan. Dank voor de link maar daar heb ik weinig aan :wink:

utan
Geregistreerd lid

Bericht door utan » di 01 nov, 2005 12:52

Nou ja, misschien aardig voor iemand anders.................

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » vr 11 nov, 2005 9:27

josephine schreef:Dit is leuk!
twee dubbele weber 45 DCOE's op je Saabje; :devil_finger: GTItje
Deze dus:

Afbeelding

Zijn bij dezelfde firma te bestellen voor het luttele bedrag van 567 pond. :shock:

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » vr 11 nov, 2005 9:34

als je die links en rechts onder je achterbumper hangt dan maak je al indruk genoeg ermee, laat staan als je ermee doet waarvoor ze gebouwd zijn! ;) hoeveel peekaatjes zou dat opleveren in combinatie met een 8V 2l. Saabblok?

Reinder
Geregistreerd lid

Bericht door Reinder » wo 11 jan, 2006 19:44

Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen.....

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 11 jan, 2006 19:50

succes ! 8)

Elmo
Geregistreerd lid

Bericht door Elmo » do 12 jan, 2006 10:36

Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen Nu kopen
Limiet bereikt!
:wink:

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » do 12 jan, 2006 15:39

Hmm, optische tuning dmv carburateurs...
Hoeveel pk-tjes?
Bij een goede afstelling en ademhalingsmogelijkheid veel maar dan zuipt ie meer dan je i en zelfs dan je turbo, Rocco. :P
Cornell

Plaats reactie