van mijn 99 uit 1970 was de ruitveeginstallatie stuk althans hij werkte niet meer , nu wel weer, maar wat een klere werk die kabeltjes weer mooi in de gleuven te krijgen en daarna goed afstellen,toen de plaatsing van het geheel met veel inventiviteit en kracht zat hij goed ,de kachel aanjager er weer in en ik kon weer in de regen rijden.
Wie heeft hier nog meer ervaring in?
mijn rooie 99
-
sb153b
- Geregistreerd lid
Niet met m'n 99 maar van de week wel ruitenwisserpanne gehad met m'n 900. Natuurlijk net in een vreselijke regenbui op de linkerbaan blijft de linkerruitenwisser staan. Hoop gerommel onder de kap en op de gok naar rechts. Gelukkig met een vaartje van 70 achter een pool met een veel te grote caravan aan kunnen rijden. Vele km's verder kon ik eindelijk de snelweg af en in de nog steeds stromende regen nog een belangrijk onderdeel kunnen redden dat op een kabelboom lag te balanceren. Thuis in de regen gedemonteerd en gerepareerd naar voorbeeld van reserve unit die ik gelukkig had. Ook zo'n rottig kabeltjessysteem
Op dat moment was het droog buiten maar gelukkig ging de kraan juist voor montage weer vol open en was het licht buiten ook al uit. Maarruh...wissen dat ie weer doet
!
Cornell
Cornell
-
smid
- Geregistreerd lid
ruitvegerunit
de ellende is dat je de onderdelen moet samenvoegen tot een complete unit want onder in de luchttoevoerruimte is er geen ruimte om alles in elkaar te zetten