speciale 4-bak

1967-1984
baszwolle
Geregistreerd lid

speciale 4-bak

Bericht door baszwolle » vr 24 aug, 2007 14:43

hallo,

wat moet een 4-bak kosten, de Kokill Chillcast bakken die alleen geleverd zijn in een 99 turbo dus die sterkste bakken.

iemand een zinnig antwoord?

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » vr 24 aug, 2007 17:11

tja, dat zal varieren.... is de km stand bekend?

Thom
Donateur
Donateur

bak 99 turbo

Bericht door Thom » vr 24 aug, 2007 17:21

ik heb ook wel interesse. Hoezo zijn ze alleen in de 99 turbo geleverd? Ik heb mij laten vertellen dat de 4-bakken ten tijde van de 99 turbo weliswaar sterker waren, maar dat dit type gewoon in de jaren '80 standaard in andere Saabs geleverd is. Klopt datniet?

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » vr 24 aug, 2007 17:28

nee,

wil gewoon weten wat zo'n ding moet kosten, ongeacht de km's. zeldzame bakken toch.....

stel, ik heb er een liggen, wat moet ik er voor vragen?

Thom
Donateur
Donateur

bak

Bericht door Thom » vr 24 aug, 2007 17:31

is zo'n chilcast bak anders dan de standaard 99 turbobak dan? Als dit een versterkte versie is dan is hij denk ik zo 500 euro waard. Of vind je dit veel/weinig? (ik zou er wel een willen hebben)

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » vr 24 aug, 2007 17:38

versterkte kast voor zover ik weet, met een van de twee zeldzame nummers.

stel dus, ik heb er 1 en iemand wil deze kopen, wat vraag ik dan.

er is al iemand die interesse heeft en daarom vraag ik dit.

en 500 euro vind ik wat magertjes om eerlijk te zijn.

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » zo 26 aug, 2007 18:33

tja, daarom is het juist wel handig om wat meer info te horen van je....

ik vind 500 euro voor een bak zonder historie een beetje erug veel, maar als je bv kunt aantonen dat ie nog geen 20K km terug helemaal gereviseerd is wordt het een ander verhaal

wij (paul99 en ik) hebben laatst een chilibak in een 99 special (dubb. cabu) gebouwd, is ie nu ineens 500 euro meer waard????

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » zo 26 aug, 2007 18:57

laat ik het zo zeggen, ik ken iemand de +/- 40 oude saabbakken heeft liggen en waarschijnlijk ook zo'n chillding. alleen heb ik wel begrepen dat als je zo'n bak zoekt je ze nergens meer kunt vinden.

en na een aantal uren op internet te hebben gezocht begreep ik dat deze bakken gewild zijn om hun behuizing en niet eens zo zeer of er een lager uit ligt oid.

historie van de bak is niet te achterhalen.

jullie hebben die bak in een auto gebouwd omdat je die bak had liggen denk ik en niet zozeer omdat het chillbak is. als iemand om tuningsredenen nu zo'n bak zoekt dan mag je daar, omdat ze niet te vinden zijn, best 500 voor vragen of ben ik dan inhalig.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 26 aug, 2007 19:19

dasdaas schreef:tja, daarom is het juist wel handig om wat meer info te horen van je....

ik vind 500 euro voor een bak zonder historie een beetje erug veel, maar als je bv kunt aantonen dat ie nog geen 20K km terug helemaal gereviseerd is wordt het een ander verhaal

wij (paul99 en ik) hebben laatst een chilibak in een 99 special (dubb. cabu) gebouwd, is ie nu ineens 500 euro meer waard????
En Jelger en ik dan? 8)
Tss, worden onze hulpvaardige handjes niet meer meegerekend :(

@bas: Die dingen zijn gewild. Als je er aan eentje kunt komen...

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » zo 26 aug, 2007 19:21

ik lees net ook dit stukje op het forum.

viewtopic.php?t=24959&highlight=chillcast

maar goed, iemand zoekt zo'n bak, ik denk er 1 te weten en vroeg me alleen af wat ie dan moet kosten maar ik kijk wel van hoe en wat.

thx

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » di 28 aug, 2007 10:05

taaffert schreef:
En Jelger en ik dan? 8)
Tss, worden onze hulpvaardige handjes niet meer meegerekend :(
:oops: forgive i forget

Thom
Donateur
Donateur

bak

Bericht door Thom » wo 29 aug, 2007 1:18

Bas ik gok dat ik weet wie zo'n bak heeft liggen - ik heb wel interesse ...

Alex B
Geregistreerd lid

Bericht door Alex B » wo 29 aug, 2007 12:12

Op je beurt wachten Thom, ik was het eerst met de vraag :wink: .

Alex

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » wo 29 aug, 2007 14:38

dasdaas schreef:wij (paul99 en ik) hebben laatst een chilibak in een 99 special (dubb. cabu) gebouwd, is ie nu ineens 500 euro meer waard????
$$$$$ Zullen we hem er toch maar weer er uit halen en los verkopen? $$$ :naughty: :wink:

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » wo 29 aug, 2007 14:48

@thom....ik denk dat je gokt op f te r. helaas moet ik je teleurstellen, f is het niet. en inderdaad, er is iemand die je voor is, sorry.

misschien kun je paul99 eens lief aankijken...flesje wijn en een aantal briefjes doet misschien wonderen...

Plaats reactie