speciale 4-bak
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
speciale 4-bak
hallo,
wat moet een 4-bak kosten, de Kokill Chillcast bakken die alleen geleverd zijn in een 99 turbo dus die sterkste bakken.
iemand een zinnig antwoord?
wat moet een 4-bak kosten, de Kokill Chillcast bakken die alleen geleverd zijn in een 99 turbo dus die sterkste bakken.
iemand een zinnig antwoord?
-
Thom
- Donateur

bak 99 turbo
ik heb ook wel interesse. Hoezo zijn ze alleen in de 99 turbo geleverd? Ik heb mij laten vertellen dat de 4-bakken ten tijde van de 99 turbo weliswaar sterker waren, maar dat dit type gewoon in de jaren '80 standaard in andere Saabs geleverd is. Klopt datniet?
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
tja, daarom is het juist wel handig om wat meer info te horen van je....
ik vind 500 euro voor een bak zonder historie een beetje erug veel, maar als je bv kunt aantonen dat ie nog geen 20K km terug helemaal gereviseerd is wordt het een ander verhaal
wij (paul99 en ik) hebben laatst een chilibak in een 99 special (dubb. cabu) gebouwd, is ie nu ineens 500 euro meer waard????
ik vind 500 euro voor een bak zonder historie een beetje erug veel, maar als je bv kunt aantonen dat ie nog geen 20K km terug helemaal gereviseerd is wordt het een ander verhaal
wij (paul99 en ik) hebben laatst een chilibak in een 99 special (dubb. cabu) gebouwd, is ie nu ineens 500 euro meer waard????
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
laat ik het zo zeggen, ik ken iemand de +/- 40 oude saabbakken heeft liggen en waarschijnlijk ook zo'n chillding. alleen heb ik wel begrepen dat als je zo'n bak zoekt je ze nergens meer kunt vinden.
en na een aantal uren op internet te hebben gezocht begreep ik dat deze bakken gewild zijn om hun behuizing en niet eens zo zeer of er een lager uit ligt oid.
historie van de bak is niet te achterhalen.
jullie hebben die bak in een auto gebouwd omdat je die bak had liggen denk ik en niet zozeer omdat het chillbak is. als iemand om tuningsredenen nu zo'n bak zoekt dan mag je daar, omdat ze niet te vinden zijn, best 500 voor vragen of ben ik dan inhalig.
en na een aantal uren op internet te hebben gezocht begreep ik dat deze bakken gewild zijn om hun behuizing en niet eens zo zeer of er een lager uit ligt oid.
historie van de bak is niet te achterhalen.
jullie hebben die bak in een auto gebouwd omdat je die bak had liggen denk ik en niet zozeer omdat het chillbak is. als iemand om tuningsredenen nu zo'n bak zoekt dan mag je daar, omdat ze niet te vinden zijn, best 500 voor vragen of ben ik dan inhalig.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
En Jelger en ik dan?dasdaas schreef:tja, daarom is het juist wel handig om wat meer info te horen van je....
Tss, worden onze hulpvaardige handjes niet meer meegerekend
@bas: Die dingen zijn gewild. Als je er aan eentje kunt komen...
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
ik lees net ook dit stukje op het forum.
viewtopic.php?t=24959&highlight=chillcast
maar goed, iemand zoekt zo'n bak, ik denk er 1 te weten en vroeg me alleen af wat ie dan moet kosten maar ik kijk wel van hoe en wat.
thx
viewtopic.php?t=24959&highlight=chillcast
maar goed, iemand zoekt zo'n bak, ik denk er 1 te weten en vroeg me alleen af wat ie dan moet kosten maar ik kijk wel van hoe en wat.
thx
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid