Verstralers montage op 99

1967-1984
Plaats reactie
Jos99L
Geregistreerd lid

Verstralers montage op 99

Bericht door Jos99L » di 09 jan, 2007 0:50

Hoi allemaal,

Ik wil een paar goede - en vooral mooie verstralers op onze 99 monteren. Is het een kwestie van gaatje-in-bumper boren of bestaan er Saab steuntjes o.i.d voor ?

We willen 2 van die mooie ronde chromen (Hella 100's met wit-zwarte plastic kap) verstralers die écht bij de 99 passen.

Wie kan ons verder helpen met een verkoopadres of heeft er nog een paar liggen in de schuur ?
;-)

Groet'n,

Jos

utan
Geregistreerd lid

Bericht door utan » di 09 jan, 2007 13:08

Hoi Jos, op mijn 99 zaten 2 rechthoekige verstralers die ik laatst nog weer even heb geprobeerd. (eerlijk gezegd niet zo fraai en op advies van een mede forummer (en diens wederhelft) weer verwijderd) De ronde daarentegen staan waarschijnlijk een stuk beter.

Mijn GLE heeft de verstralers (rechthoekige gele) onder de bumper in plaats van erboven en dat vind ik dan wel weer mooi. Hierbij zijn ze aan de ophanging van de bumper bevestigd.

Jouw ronde horen boven de bumper toch?

Antwoord op je vraag: bij mij waren speciale gaten getapt voor de bevestiging van een beugel, M4 boutje erin, klaar!

Denk je ook nog even aan een "extra" knopje voor op het dashboard. Is wel mooi om er een origineel knopje op te hebben lijkt me.

Ook groet'n

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » zo 14 jan, 2007 12:46

Hoi.

Bij een SAAB 900 Classic heb ik dat met een metalen strip gedaan, die ik vastmaak met de moeren waarmee de bumper op de bumpersteunen bevestigd zit.
De strip boven, of onder de bumper haaks ombuigen en klaar is je bevstiging voor extra lampen!!
En natuurlijk lakken of op een andere manier tegen roesten beschermen.

Groeten.

De900C-GAS

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » zo 14 jan, 2007 20:05

ik heb mijn verstralers bij lasaulec weg 60 euro
inc grootlicht relais wel niet chroom maar toch

Afbeelding

Jos99L
Geregistreerd lid

thread sluiten

Bericht door Jos99L » zo 14 jan, 2007 23:41

Hoi allemaal,

Bedankt voor de tips. Via een forumlid heb ik gevonden wat ik wilde.
Bedankt voor jullie input.

Als t klaar is dan mail ik wel een foto.

Groet'n,

Jos

Plaats reactie