Afgelopen Saabfestival in Trollhattan heb ik een EMS stuur voor de 99 gekocht. Heel blij mee, mn favoriete (99) stuur .
Helaas zijn de stiksels allemaal uitgescheurd. Het leer lijkt niet kapot, maar is ook niet nieuw meer. Heeft iemand ervaring met het laten bekleden van zo’n of een ander stuur? En zo ja, waar?
Je zou eventueel ook met http://leerlooier.nl kunnen bellen naar hun ervaring met sturen. Ze hebben een eigen atelier waar ze veel zaken aanpakken. Maar ik weet niet of daat ook autosturen toe behoren. Maar vragen staat vrij natuurlijk.
Bedankt allemaal! Paar adresjes getipt gekregen nu al, ook via pb. Al eentje gevraagd of die het kan en tegen welke prijs. Zal bij de rest, mocht het tegenvallen, ook eens een prijsje vragen.
Heb het stuurtje uiteindelijk naar meinlenkrad opgestuurd. Kleur en soort leder en stiksel gekozen, extra lijstje van wensen en opmerkingen meegestuurd, even geduldig gewacht en gisteren kwam de postbode hem weer brengen!
Vervolgens de spaken, naaf, ring en boutjes gespoten.
goedenavond Foll , ik heb zelf een Turbostuur in mijn Saab 99 2.0GL limited Edition. Ik zit er aan te denken om deze opnieuw met leer te laten bekleden is n.l. spekglad.
mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je hiervoor betaald hebt. Heb dezelfde wensen alleen nog 12uur teken extra aan laten brengen. hoor graag even. Dank je, Habje.