velgen opknappen

1967-1984
Plaats reactie
Roel
Geregistreerd lid

velgen opknappen

Bericht door Roel » do 31 aug, 2006 11:36

De inca's onder mn 99cc zien er niet meer zo mooi uit. De vorige eigenaar heeft er zelf waarschijnlijk al ns met een spuitbusje overheen gekliederd, maar die behandeling heeft zn beste tijd gehad. Er zitten hier en daar losse verfschilvers.
Ik zit er daarom over te denken om de velgen te laten stralen en opnieuw de laten lakken (blanke lak of een kleurtje, nog suggesties?). Heeft iemand een goed(koop) adresje? Wat kost zoiets ongeveer? Of kan ik beter opzoek gaan naar een anders setje dat er wel netjes uit ziet.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 31 aug, 2006 12:26

Ik hoorde bij de Profile Aalsmeer afgelopen zaterdag dat er in Mijdrecht een bedrijfje zit dat het betaalbaar en goed doet. Ik heb ook nog een setje of 2 van die Inca's te doen...

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » do 31 aug, 2006 16:41

waar? kost da? (moet ook maar eens mijn reservevelgjes laten opknappen voor nieuw winterrubber, vriendinnetje gaat een jaar in Bonn studeren... :roll: )

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » do 31 aug, 2006 17:51

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » vr 01 sep, 2006 16:26

Ik heb ook nog twee setjes te doen. Geen idee wat het kost, maar misschien gezamenlijk wat kwantumkorting bedingen?

Jochen
Geregistreerd lid

Bericht door Jochen » vr 01 sep, 2006 17:17

Ik heb laatst een setje 17" laten doen (stralen+coaten dus).
Was 55€/velg. De prijs is afhankelijk van de grootte van de velg en of er al dan niet nog banden opzitten.

Het resultaat was goed! Alleen is het kleurenpallet beperkter dan spuiten.

Roel
Geregistreerd lid

Bericht door Roel » di 05 sep, 2006 16:27

Ik hoorde bij de Profile Aalsmeer afgelopen zaterdag dat er in Mijdrecht een bedrijfje zit dat het betaalbaar en goed doet. Ik heb ook nog een setje of 2 van die Inca's te doen...
weet je al iets meer over dat bedrijfje? en quantumkorting lijkt me wel een strak plan! ik vind 55 euro per velg op dit moment wat aan de dure kant.

Roel
Geregistreerd lid

Bericht door Roel » do 07 sep, 2006 15:05

Van Maaren in Woerden doet t voor 50 euro/velg (stralen + coaten). groepskorting was helaas niet te bedingen. Iemand anders nog een interessante aanbieding gevonden?

Uradius
Geregistreerd lid

Bericht door Uradius » vr 08 sep, 2006 7:44

Weet dat er in Nijkerk nog een bedrijfje zit voor geloof ik 45 Euro per velg.

Bedrijf heet Wheeltrim of iets dergelijks.

Plaats reactie