velgen opknappen
-
Roel
- Geregistreerd lid
velgen opknappen
De inca's onder mn 99cc zien er niet meer zo mooi uit. De vorige eigenaar heeft er zelf waarschijnlijk al ns met een spuitbusje overheen gekliederd, maar die behandeling heeft zn beste tijd gehad. Er zitten hier en daar losse verfschilvers.
Ik zit er daarom over te denken om de velgen te laten stralen en opnieuw de laten lakken (blanke lak of een kleurtje, nog suggesties?). Heeft iemand een goed(koop) adresje? Wat kost zoiets ongeveer? Of kan ik beter opzoek gaan naar een anders setje dat er wel netjes uit ziet.
Ik zit er daarom over te denken om de velgen te laten stralen en opnieuw de laten lakken (blanke lak of een kleurtje, nog suggesties?). Heeft iemand een goed(koop) adresje? Wat kost zoiets ongeveer? Of kan ik beter opzoek gaan naar een anders setje dat er wel netjes uit ziet.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
Ewout900
- Geregistreerd lid
-
Jochen
- Geregistreerd lid
Ik heb laatst een setje 17" laten doen (stralen+coaten dus).
Was 55€/velg. De prijs is afhankelijk van de grootte van de velg en of er al dan niet nog banden opzitten.
Het resultaat was goed! Alleen is het kleurenpallet beperkter dan spuiten.
Was 55€/velg. De prijs is afhankelijk van de grootte van de velg en of er al dan niet nog banden opzitten.
Het resultaat was goed! Alleen is het kleurenpallet beperkter dan spuiten.
-
Roel
- Geregistreerd lid
weet je al iets meer over dat bedrijfje? en quantumkorting lijkt me wel een strak plan! ik vind 55 euro per velg op dit moment wat aan de dure kant.Ik hoorde bij de Profile Aalsmeer afgelopen zaterdag dat er in Mijdrecht een bedrijfje zit dat het betaalbaar en goed doet. Ik heb ook nog een setje of 2 van die Inca's te doen...
-
Roel
- Geregistreerd lid
-
Uradius
- Geregistreerd lid