Kan iemand mij vertellen wat het partnumber is van een koplamp van een 99 uit 1975.
Heb wat gezocht, maar kan het niet zo snel vinden.
Jur
partnumber 99 koplamp?
-
Minick
- Geregistreerd lid
Re: partnumber 99 koplamp?
Hej Jur,
ik heb hier twee lampen liggen, een van Hella, een van Bosch. Er bestaat ook nog Cibié, zoals ik weet. Als jij wilt, ga ik zoeken en de nummers door geven. Maar dit is dan geen Saab-part-nr. vrees ik.
Groetjes, Philipp
edit: Hella is in een SAAB-doos. Op de doos: 8529158. Op de koplamp: TAF 112 842-01, misschien ook TAF 112 642-01
ik heb hier twee lampen liggen, een van Hella, een van Bosch. Er bestaat ook nog Cibié, zoals ik weet. Als jij wilt, ga ik zoeken en de nummers door geven. Maar dit is dan geen Saab-part-nr. vrees ik.
Groetjes, Philipp
edit: Hella is in een SAAB-doos. Op de doos: 8529158. Op de koplamp: TAF 112 842-01, misschien ook TAF 112 642-01
-
turbopilot
- Donateur (7x)

96, 99 en 90 zijn gelijk, bouwjaar maakt niet uit, misschien zoekt dit gemakkelijker 
Oja, links en rechts zijn ook gelijk
Oja, links en rechts zijn ook gelijk
-
Minick
- Geregistreerd lid
In ieder geval kan jij ze bij elferink verkrijgen, kosten zon 25 Euro denk ik (tweedehands).
Simpel te vinden.
Groetjes, Philipp
Simpel te vinden.
Groetjes, Philipp
-
Jurson
- Donateur (2x)

@Minick: Ik heb zelf ook 2x een Hella. Het nummer waar ik wat mee kan is de 8529158. Dit bevestigt mijn vermoeden van het nummer.
Maar staat dat nummer op de behuizing ?
@turbopilot: links en recht gelijk is handig om te weten, ook dat 96,90 en 99 gelijk zijn. Dank !
Maar staat dat nummer op de behuizing ?
@turbopilot: links en recht gelijk is handig om te weten, ook dat 96,90 en 99 gelijk zijn. Dank !
-
Raggare
- Geregistreerd lid
https://www.dropbox.com/sh/jj5i4snno31p ... s.pdf?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Minick
- Geregistreerd lid
@Jur: de nummer staat enkel op de kartonnen doos van Saab. Op de koplamp-behuizing staat de "TAF..."