Pagina 1 van 1

Koppakking

Geplaatst: ma 22 mei, 2006 21:10
door Jandek
In de prijslijst van Elferink wordt voor de koppakkingen een onderscheid gemaakt tussen de B-motor en de H-motor en verder tussen carburateur, turbo en injectie.
Bij advertenties op het internet wordt dit onderscheid niet altijd gemaakt.
Vraag:
1. Wat zijn de verschillen tussen de verschillende pakkingen?
2. Wat zijn de risico's als je ze verwisselt?
3. Waar moet in het algemeen op letten bij koppakkingen?

Geplaatst: ma 22 mei, 2006 21:36
door RoccoH
1. de maatvoering
2. dat de pakking dan "helemaal" niet meer goed afsluit en dus nutteloos is...
3. Dat ze de juiste pakking zijn voor dat motortype! :P oh, en ik zou alleen voor een originele, nieuwe pakking van Elring gaan.