En 96 is heel leuk, leuk een keer naar een meeting, of een keer met mooi weer mee na het werk,
maar als je gewoon dagelijks km maakt, ergens ff naar toe moet aan de andere kant van nl dan is een technisch goede 99 gewoon een fijne saab/werkpaard.
lekker op lpg en bij elke pomp beurt vraag je je af waarom mensen op benzine rijden.
Nieuw membraan heeft het probleem opgelost. Motor loopt weer net zoals hij liep voorafgaand aan mijn handige actie... Helaas loopt hij niet mooi, dit is al een tijdje zo. Hij heeft lang shoke nodig, ongeveer 5 minuten, voordat hij loopt zonder.
Ook als de motor goed warm is, valt hij vaak uit tijdens het afremmen in combinatie met de koppeling intrappen. Om een of andere reden loopt hij dan niet goed stationair. Ook als ik gewoon in de vrij het gas intrap en de hij terugloopt in toeren, valt hij geregeld uit.
Ook loopt de motor koud vaak op 3 cilinders volgens mij.
Carburateur is schoon van binnen. Ontsteking hoofdverdachte?
Sinds kort staat, evenals bij mijn 95, het brandstoffilter bijna droog. Hier is de pomp mijn hoofdverdachte. De leidingen en de tank heb ik recent schoongemaakt.