waar hadden we ook al weer admin's en mod's voor nodig???
dikke pluim voor onszelf dacht ik zo!
Enerzijds maak ik wel eens een tikfoutje, anderzijds is er blijkbaar in mijn grijze massa een kortsluitinkje ( geweest ). Of de lasdampen spelen me parten, maar soms ben ik even de d's en de t's kwijt.dasdaas schreef:nu nog standaard de spellingscontrole mee laten lopen en je bent er

En dan die belgen die ook nog in hun eigen accent zitten te posten, ik stoor me er niet aan, maar zit gewoon met een grijs die antwoorden te lezen. Zou ook wat wezen als ik in Sallands dialect begin te posten. Begrijpt niemand me meerdasdaas schreef:ach, belgen zijn vaak enorme pietlutten als het om de nederlandse taal gaat, dat weeeeeet je toch?
Even inhaken. Soms kan ik er niets van maken, wat die Belgen hier posten. Maar dit heeft denk ik ook te maken, met een bepaalde scene hier op het forum. Denk aan de 9000 rebuild van de zuiderburen. Vast aardige gasten, maar ik kan het gewoon niet lezen.jwaterink schreef:En dan die belgen die ook nog in hun eigen accent zitten te posten, ik stoor me er niet aan, maar zit gewoon met een grijs die antwoorden te lezen. Zou ook wat wezen als ik in Sallands dialect begin te posten. Begrijpt niemand me meerdasdaas schreef:ach, belgen zijn vaak enorme pietlutten als het om de nederlandse taal gaat, dat weeeeeet je toch?
Bedankt Hannes, voor de wijze woorden. Low profile is my middle name..Hannes schreef:Heren,
Mooi topic om te lezen. En inderdaad admin's kan je het beste bier laten drinken. Dan zijn ze op hun best. Over de zeer gewaardeerde mod's zal ik hier geen uitspraken doen.
De boodschap is duidelijk. Handelaar? Keep it low profile. En heb je een meningsverschil? Praat het uit.
Als één van de papa's van het forum: ik ben trots op jullie.
groeten,
Hannes
Hallo Taaf. Ik had inderdaad ook wel een reactie van je verwacht.( no hard feelings....taaffert schreef:Kan niet anders zeggen dan een mooie ontwikkeling in dit topic.
Lijkt me nu wel duidelijk voor alle partijen. Overigens moet ik zeggen, ik had er ook wat van gezegd, als ik dit topic eerder gezien had, dus in deze zijn zij die het voorgaande al gezegd hebben niet de enige.
dasdaas schreef:ach, belgen zijn vaak enorme pietlutten als het om de nederlandse taal gaat, dat weeeeeet je toch?
ik durf vanavond wel he?
Huh, ik wilde net de rode stift bovenhalen:dasdaas schreef:nu nog standaard de spellingscontrole mee laten lopen en je bent er
dasdaas schreef: wist ik veel als ras echte niet zeeuw....![]()