Nieuwe aanwinst, Saab 99 uit 1984

1967-1984
dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » ma 10 dec, 2007 1:01

het moet gezegd worden, wat een heerlijk onderwerp is dit toch nog geworden!

waar hadden we ook al weer admin's en mod's voor nodig??? :drunksingers:

dikke pluim voor onszelf dacht ik zo!

Impala72
Geregistreerd lid

Bericht door Impala72 » ma 10 dec, 2007 1:12

Ik moet zeggen, ik zit hier met een grijns op mijn kop, dat was eerder op de avond even anders... :lol:

Ik heb het hier gewoon absoluut naar m'n zin, ik heb het niet altijd in de gaten dat iets commercieel overkomt. Maar ik zal er om denken. "Ik ben wie ik ben"....betekend wel dat ik in principe gewoon een flexibele amicale "vrije "jongen ben. Die best bereid is om te leren en enige censuur toe kan gaan passen in zijn uitlatingen..

gr

Chris

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » ma 10 dec, 2007 1:16

nu nog standaard de spellingscontrole mee laten lopen en je bent er :lol:

Impala72
Geregistreerd lid

Bericht door Impala72 » ma 10 dec, 2007 1:25

dasdaas schreef:nu nog standaard de spellingscontrole mee laten lopen en je bent er :lol:
Enerzijds maak ik wel eens een tikfoutje, anderzijds is er blijkbaar in mijn grijze massa een kortsluitinkje ( geweest ). Of de lasdampen spelen me parten, maar soms ben ik even de d's en de t's kwijt.

Maar ..ik lees het wel eens erger hier op het forum. Mijn verhalen lijken me nooit echt tenenkrommend, behalve wellicht inhoudelijk dan...

gr

Chris

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » ma 10 dec, 2007 1:31

ach, belgen zijn vaak enorme pietlutten als het om de nederlandse taal gaat, dat weeeeeet je toch?

ik durf vanavond wel he? :fight_boxing:

Impala72
Geregistreerd lid

Bericht door Impala72 » ma 10 dec, 2007 1:33

Jah, we verloren niet voor niets vaak bij 10 voor taal..... :wink:

truste,

Chris

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » ma 10 dec, 2007 10:55

Heren,

Mooi topic om te lezen. En inderdaad admin's kan je het beste bier laten drinken. Dan zijn ze op hun best. Over de zeer gewaardeerde mod's zal ik hier geen uitspraken doen.

De boodschap is duidelijk. Handelaar? Keep it low profile. En heb je een meningsverschil? Praat het uit.

Als één van de papa's van het forum: ik ben trots op jullie.

groeten,

Hannes

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » ma 10 dec, 2007 11:32

dasdaas schreef:ach, belgen zijn vaak enorme pietlutten als het om de nederlandse taal gaat, dat weeeeeet je toch?

En dan die belgen die ook nog in hun eigen accent zitten te posten, ik stoor me er niet aan, maar zit gewoon met een grijs die antwoorden te lezen. Zou ook wat wezen als ik in Sallands dialect begin te posten. Begrijpt niemand me meer :lol:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 10 dec, 2007 11:42

jwaterink schreef:
dasdaas schreef:ach, belgen zijn vaak enorme pietlutten als het om de nederlandse taal gaat, dat weeeeeet je toch?

En dan die belgen die ook nog in hun eigen accent zitten te posten, ik stoor me er niet aan, maar zit gewoon met een grijs die antwoorden te lezen. Zou ook wat wezen als ik in Sallands dialect begin te posten. Begrijpt niemand me meer :lol:
Even inhaken. Soms kan ik er niets van maken, wat die Belgen hier posten. Maar dit heeft denk ik ook te maken, met een bepaalde scene hier op het forum. Denk aan de 9000 rebuild van de zuiderburen. Vast aardige gasten, maar ik kan het gewoon niet lezen.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 10 dec, 2007 11:53

Kan niet anders zeggen dan een mooie ontwikkeling in dit topic.

Lijkt me nu wel duidelijk voor alle partijen. Overigens moet ik zeggen, ik had er ook wat van gezegd, als ik dit topic eerder gezien had, dus in deze zijn zij die het voorgaande al gezegd hebben niet de enige.

Impala72
Geregistreerd lid

Bericht door Impala72 » ma 10 dec, 2007 12:49

Hannes schreef:Heren,

Mooi topic om te lezen. En inderdaad admin's kan je het beste bier laten drinken. Dan zijn ze op hun best. Over de zeer gewaardeerde mod's zal ik hier geen uitspraken doen.

De boodschap is duidelijk. Handelaar? Keep it low profile. En heb je een meningsverschil? Praat het uit.

Als één van de papa's van het forum: ik ben trots op jullie.

groeten,

Hannes
Bedankt Hannes, voor de wijze woorden. Low profile is my middle name.. :wink:
Tenminste, ik zal er om denken

gr

Chris

Impala72
Geregistreerd lid

Bericht door Impala72 » ma 10 dec, 2007 12:54

taaffert schreef:Kan niet anders zeggen dan een mooie ontwikkeling in dit topic.

Lijkt me nu wel duidelijk voor alle partijen. Overigens moet ik zeggen, ik had er ook wat van gezegd, als ik dit topic eerder gezien had, dus in deze zijn zij die het voorgaande al gezegd hebben niet de enige.
Hallo Taaf. Ik had inderdaad ook wel een reactie van je verwacht.( no hard feelings.... :D )
We hebben er een heerlijke discussie over gehad, en we zijn er met z'n allen wijzer van geworden. Ik wel tenminste :wink:

gr

Chris

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » ma 10 dec, 2007 17:12

ik durf vanavond wel he? :fight_boxing:
dasdaas schreef:nu nog standaard de spellingscontrole mee laten lopen en je bent er
Huh, ik wilde net de rode stift bovenhalen:
dasdaas schreef: wist ik veel als ras echte niet zeeuw.... :lol:
:lol:

Ik kan overigens wel begrijpen dat sommige Belgen hun verhaal niet gelezen wordt als ze in het dialect schrijven.
Daar heeft uiteindelijk niemand iets aan.

Anderzijds erger ik me ook wel aan het feit dat Nederlanders op het forum taal uitslagen die (zelfs een halve Hollander als) ik amper begrijp.
Dit toont volgens mij alleen maar aan dat er in het algemeen te weinig moeite gedaan wordt om verstaanbaar/leesbaar Nederlands te brouwen.

Nu ik deze hele discussie overlees, overvalt me opeens de drang om een saabsonnet te gaan schrijven met een onderliggend Kerstmotief (in deze donkere dagen, zouden wij beter elkander proberen te begrijpen en niet te snel veroordelen :green_gift: )

All thanks to Imperiala :wink: .

Robert Jansen
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Jansen » ma 10 dec, 2007 17:16

S@@bman schreef:
Ik kan overigens wel begrijpen dat sommige Belgen hun verhaal niet gelezen wordt als ze in het dialect schrijven.
??? :wink:

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » ma 10 dec, 2007 17:21

Robert Jansen schreef:
S@@bman schreef:
??? :wink:
Ontgaat mij iets? :roll:

Plaats reactie