Met spoed: 99 uit 1977 op te halen - 2 deurs (stuur rechts )
-
Injectie
- Moderator
Re: Met spoed: 99 uit 1977 op te halen - 2 deurs (stuur rech
Ik heb er ook een van Tijn gekregen maar die past hier niet. Te groot.

-
BenS
- Geregistreerd lid
Ik zal van de week foto's maken en hier neerzetten. Gaat goed komen.
Ben
Ben
-
BenS
- Geregistreerd lid
Ok, animated gif. Dat zou moeten lukken. (hoop ik ) Eens even kijken of ik iets van software heb om dat aan te pakken.
Tnx, Ben
Tnx, Ben
-
Niels
- Geregistreerd lid
Vrij makkelijk, probeer een programma als Animation Shop 3 oid... als het niet lukt kan je het ook naar mij sturen kijk ik er ff naar.
-
BenS
- Geregistreerd lid
Bedankt Niels, ik zal er eens naar kijken.
Hoe en waar kan ik trouwens foto's plaatsen? Als iemand me dat even uit kan leggen zou ik daar zeer dankbaar voor zijn.
Groeten, Ben
Hoe en waar kan ik trouwens foto's plaatsen? Als iemand me dat even uit kan leggen zou ik daar zeer dankbaar voor zijn.
Groeten, Ben
-
Niels
- Geregistreerd lid
Bijvoorbeeld in de fotogalerij hier: modules.php?op=modload&name=gallery&file=index, moet je wel eerst even aanvragen geloof ik.
En je avatar kun je zelf in je profiel uploaden.
En je avatar kun je zelf in je profiel uploaden.
-
BenS
- Geregistreerd lid
Bedankt. De avatar werkt zoals je ziet. Weet jij ook bij wie en hoe ik aanvraag voor plek op de fotogallerij?
Tnx, Ben
Tnx, Ben
-
BenS
- Geregistreerd lid
De eerste foto's van de Saab 99 met rechts stuur zijn te bewonderen in de fotogallerij.
Naarmate de vorderingen van het opknappen/restaureren zullen er meer foto's volgen.
Groeten, Ben
Naarmate de vorderingen van het opknappen/restaureren zullen er meer foto's volgen.
Groeten, Ben
-
nikkis
- Geregistreerd lid
Hier even antwoord van mij( echtgenote van BenS) want ben is druk aan het werk bij de baas.
Nee we hebben hem nog niet aan de praat. De accu staat nu al 2 dagen op de oplader en morgen wil Ben hem weer terugplaatsen en kijken wat hij dan doet.
Morgen ga ik verder met het kaalmaken van de Saab, het hemeltje is zover losgekomen dat je niet eens meer door de achteruitkijkspiegel je achterraam ziet en als je langer bent dan 1.78m hangt het hemeltje op je hoofd.
groetjes
monique
Nee we hebben hem nog niet aan de praat. De accu staat nu al 2 dagen op de oplader en morgen wil Ben hem weer terugplaatsen en kijken wat hij dan doet.
Morgen ga ik verder met het kaalmaken van de Saab, het hemeltje is zover losgekomen dat je niet eens meer door de achteruitkijkspiegel je achterraam ziet en als je langer bent dan 1.78m hangt het hemeltje op je hoofd.
groetjes
monique