99 GL op gas in België
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Ja, ik ken de verkoper en de auto.DaVinz schreef:je kent de auto? of heb je het over mijn nieuwe aan koop bij sotherbys ?S@@bman schreef:Reken maar die veel meer waard is; hij rijdt nog erg goed en optisch is er weinig op aan te merkenMarknett schreef:Haha, "shit, auto gekocht." Klasse ...
Serieus; er zit vast wel eea aan waarmee je die 250 eruit haalt, of meer. En in ieder geval maak je weer eens wat mee ...
![]()
Nooit naar een veiling gaan Vinz,voor je het weet krab je aan je neus en zit je met een 16e eeuws chinees servies in je maag.
.
Maar lees gerust verder in de andere topic
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
D 'n' C
- Geregistreerd lid
-
mailmichiel
- Donateur (2x)

-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
zou leuk zijn !! als ik hem daar gewoon neer kan zetten ...hmmm eerst maar es heen en kijken wat er allemaal mee kan... tis gewoon te leuk !S@@bman schreef:Je kan hem kopen en laten staan in Houthalen, zodat ik hem af en toe kan bezoeken en vertroetelenDaVinz schreef:wil um graag bewaren ... maar waar? ben bang dat ik dit buitenkansje aan me voorbij moet laten gaan ... ... maar zal nog ff goed denken....
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Tja, mijn ervaring is dat wanneer je gaat kijken en hem mooi vindt, toch een aankoop gaat overwegen,ook al was het een 'sportbieding'...DaVinz schreef:zou leuk zijn !! als ik hem daar gewoon neer kan zetten ...hmmm eerst maar es heen en kijken wat er allemaal mee kan... tis gewoon te leuk !S@@bman schreef:Je kan hem kopen en laten staan in Houthalen, zodat ik hem af en toe kan bezoeken en vertroetelenDaVinz schreef:wil um graag bewaren ... maar waar? ben bang dat ik dit buitenkansje aan me voorbij moet laten gaan ... ... maar zal nog ff goed denken....
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid