wie heeft er een saab 99 turbo coupe te koop

1967-1984
olav
Donateur
Donateur

Re: wie heeft er een saab 99 turbo coupe te koop

Bericht door olav » zo 19 apr, 2015 21:43

Een hobby mag geld kosten :wink:
Het wordt wat lastig als er teveel hobby's op je pad komen.

joppe68
Geregistreerd lid

Re: wie heeft er een saab 99 turbo coupe te koop

Bericht door joppe68 » wo 22 apr, 2015 11:50

Ik merk vaak dat het sommige mensen aan een stukje realisme ontbreekt. Ik bedoel het nu zéker niet persoonlijk naar "MarcP", maar mensen willen een hele mooie en zeldzame 99 Turbo Combi Coupé in een bijna perfecte conditie en dan het liefst voor heel weinig geld.

Helaas, voor niets gaat de zon op en idd....een hobby kost geld! Want hoeveel tijd en geld denk je dat iemand als ik in een volledig gerestaureerde 99T CC heeft gestoken? Ik vind het absoluut logisch dat voor een mooi (gerestaureerd) exemplaar in showroom conditie bedragen worden neergeteld van tussen de 20.000 en 30.000 Euro. Dat zijn ze gewoon waard. Het is kiezen of delen. Of je koopt een goed exemplaar en betaalt daar een reële prijs voor of je koopt een minder goed exemplaar ter restauratie, met alle risico's van dien. Laat staan dat het al een aantal jaar vrijwel onmogelijk is om de onderdelen bij elkaar te vinden. Tenminste...als je voor een restauratie gaat met NOS onderdelen.

Voorlopig geniet ik nog steeds elk moment van mijn eigen Saabie en anderen ook, getuige de vele reacties en foto's bij de Toertocht Hollandse Waterlinie, georganiseerd door de Regio Randstad van Saab Club Nederland. Zie viewtopic.php?f=1&t=144409. Het was een prachtige dag én rit :D 8)

Ciao...

Plaats reactie