Klok
-
Hannes
- Forum Admin
-
Leonardo da Vinci
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Dan is waarschijnlijk je staafje afgebroken. Tussen de 3 tellers zitten 2 tussenstukjes (duh?). Uit de rechtse hoort een staafje te steken. Die van mij heb ik geprobeerd te lijmen, maar dat is niet echt de oplossing want bij het eropzetten van de overkapping brak hij gelijk weer af en is het nu weer 20 over 3 om half 10...... Ik zit er aan te denken om een zaagsnede te maken in de restanten van het staafje zodat ik met een schroevendraaier de tijd goed kan zetten.Leonardo da Vinci schreef:Ik zie namelijk geen staafje. Misschien moet ik beter zoeken op de dash ergens. Ik merk wel gaten tussen de tellers, ..bevestigings schroeven?Hannes schreef:In je auto? Met dat zwarte "staafje" was uit je dash steekt. In duwen en tegelijk draaien.
Hannes
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Zoek een klein spijkertje van 1 mm dik. Gaatje van 1 mm boren in de lengterichting in beide delen. Daarna het spijkertje van de 'kop' ontdoen (kniptangetje) en als 'wapening' in het afgebroken staafje zetten voordat je het gaat lijmen. Oh, en geen 10-seconden lijm gebruiken (is waardeloze zooi) maar waarschijnlijk bij voorkeur hard-pvc lijm gebruiken (dit is erg heftig spul dus gebruik maar een HEEL KLEIN beetje).paul99gl83 schreef:Die van mij heb ik geprobeerd te lijmen, maar dat is niet echt de oplossing want bij het eropzetten van de overkapping brak hij gelijk weer af...
Ik heb op (ongeveer) dezelfde manier het mechaniek van mijn electrische buitenspiegel gerepareerd en dat is weer helemaal top (en daar komt dus kracht op elke keer als ik die verstel).
-
Leonardo da Vinci
-
John.K
- Geregistreerd lid
-
Ranja
- Geregistreerd lid
-
Leonardo da Vinci
-
Gele aero